عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۸۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
امیرنیا خبر داد
معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به اجرای برنامه‌های قرآنی با محوریت شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» از برپایی جشن رمضان در 15 استان و 100 شهرستان کشور خبر داد.
عقیق:اصغر امیرنیا معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد در گفت‌وگویی با اشاره به شعار امسال، اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نام‌گذاری فرمودند بر همین اساس برنامه‌های ما نیز با محوریت این شعار پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از برنامه‌های سال گذشته به دلیل فشردگی برگزار نشد، خاطر نشان کرد: سعی داریم این برنامه‌ها همچون جشنواره آیات در رشته‌های نمایش‌نامه و فیلم‌نامه نویسی، مطبوعات و رسانه و همچنین صنایع دستی را به میزبانی استان‌های مازندارن، گیلان و سمنان تا قبل از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

امیرنیا با اشاره به برگزاری جشن رمضان هم‌زمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: امسال پیش‌بینی کردیم که جشن رمضان را در 15 استان و 100 شهرستان برگزار کنیم که در هفته آینده برنامه‌ریزی و هماهنگی با استان‌ها را خواهیم داشت.

معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با بیان اینکه فراخوان جشنواره‌ها نیز متناسب با شعار سال اعلام می‌شود، افزود: در نظر داریم شعار سال را که برگرفته از روایات و آموزه‌های دینی است در قالب هنر و استفاده از ابزارهای مختلف ترویج دهیم.

وی درباره برنامه‌های قرآنی سال جاری نیز گفت: برنامه‌ها ارائه شدند اما به دلیل نامشخص بودن برخی چارچوب‌ها هنوز به قطعیت نرسیده‌اند البته به طور حتم فعالیت‌های قرآنی معاونت امسال پررنگ‌تر از قبل اجرایی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم رضایت مردم قرآن‌دوست کشورمان را در اجرای برنامه‌های قرآنی فراهم آوریم.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین