عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
ویژه برنامه­ در نجف هم­زمان با ایام ولادت حضرت علی(ع) در قالب سلسله نشست‌های دینی شرح مشتاقی برگزار می‌شود.
عقیق:هم زمان با سیزده رجب، ایام ولادت حضرت علی(ع) فرهنگ سرای اندیشه شاهد شعرخوانی شاعران آیینی در ویژه ­برنامه­در نجف_شرح مشتاقی_ خواهد بود.

در این خصوص سجاد نوروزی رییس فرهنگ سرای اندیشه با تشریح این برنامه افزود: پیشکش شاعران آیینی به آستان امیرالمومنین علی(ع) روز یک شنبه 20 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۱۸ در آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: در این برنامه که با حضور شاعران و ذاکران اهل بیت(ع) برگزار می شود شاعرانی همچون سید محمدجواد شرافت، محمد سهرابی، احمد بابایی، احمد علوی، هادی جانفدا، حمیدرضا برقعی، حنیف طاهری و محسن عرب خالقی و ... به شعرخوانی در مدح و ثنای حضرت علی(ع) خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است این برنامه که با مشارکت پایگاه خبری فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار می شود، از سوی شبکه3 سیما ضبط و همزمان با روز ولادت حضرت علی (ع) از همین شبکه پخش خواهد شد.

شایان ذکر است علاقمندان برای شرکت در این برنامه می­توانند به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، فرهنگ­سرای اندیشه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۶۵۵۰۹ تماس بگیرند.

منبع:،ارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین