عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
در آستانه فرارسیدن ایام البیض و ایام اعتکاف رجبیه،‌ ستاد اقامه نماز برای بهره‌وری هر چه بیشتر معتکفان از اعتکاف، نخستین نشریه الکترونیکی اعتکاف را با عنوان «قنوت» منتشر کرد.

عقیق:مسعود دریس مدیر روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز درباره نشریه الکترونیکی «قنوت» گفت: با توجه به اهمیت ماه رجب در تزکیه و پالایش نفس و با عنایت به حضور صدها هزار جوان شیفته عبودیت و بندگی خدا در این ماه پرفضیلت در ایام اعتکاف تصمیم گرفته شد که اولین نشریه الکترونیکی قنوت را به این امر مهم اختصاص دهیم.

وی در خصوص محتوای نشریه قنوت گفت: توصیه‌های حکیمانه امام خامنه‌ای و گفتاری درباره ماه رجب، اعتکاف و آثار آن، احکام اعتکاف، یادداشت، مرا هم دعوت کرده‌ای و نیایش از دیگر بخش‌های محتوایی این نشریه به شمار می‌آید که در 80 صفحه در قالب فایل pdf در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توزیع خواهد شد.

دریس در پایان از همه معتکفین درخواست کرد که از محتوای بسیار مفید و کاربردی نشریه که در قالب گرافیکی بسیار جذاب تهیه شده است، استفاده کنند؛ همچنین از همه مؤمنین و مؤمنات معتکف در مساجد دعوت کرد که به عنوان یاوران نماز با ستاد اقامه نماز همکاری داشته باشند.

استفاده از کانال های رسمی ستاد اقامه نماز به نشانیnamaz_ir@(قرار هفده) ، namaz_nik@(نیک) و namaz_sadaf@(صدف) از دیگر توصیه‌های دریس مدیر روابط عمومی و امور استان‌ها ستاد اقامه نماز کشور به معتکفان برای ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی و ترویجی در حوزه نماز بود.

علاقه‌مندان برای دریافت نشریه الکترونیکی «قنوت» می‌توانند از ادامه اقدام کنند.

   نشریه الکترونیکی قنوت


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین