عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
عضو شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی اعتکاف از برگزاری این جشنواره در سه بخش ادبی، هنری و علمی خبر داد.
عقیق:حجت الاسلام سید باقر تکیه ای امروز در نشستی خبری با أصحاب رسانه استان قم که با موضوع اعتکاف برگزار شد، اظهار داشت: پنجمین جشنواره بین المللی اعتکاف با هم افزایی 22 دستگاه کشوری و بین المللی از سوی ستاد مرکزی اعتکاف برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: دستگاه های بین المللی همراه با این جشنواره، «جامعه المصطفی العالمیه»، «مجمع تقریب مذاهب اسلامی»، «مجمع جهانی اهل بیت(ع)»، «سازمان مدارس علمیه اهل سنت»، «مؤسسه آل البیت» و «سازمان ارتباطات اسلامی» می باشند.

عضو شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی اعتکاف خاطرنشان ساخت: این جشنواره در سه بخش ادبی، هنری و علمی برگزار خواهد شد که بخش ادبی با موضوعات: شعر ، داستان ، داستان کوتاه و خاطره، بخش هنری با موضوعات: فیلم کوتاه،‌ فیلمنامه، مستند و عکاسی و بخش علمی با موضوعات: تآلیف،‌ مقاله، پژوهش و پایان نامه خواهد بود و علاقمندان تا پایان ماه مبارک رمضان می توانند آثار خود را ارسال نمایند.

قائم مقام ستاد اعتکاف مرکزی قم تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس پستی: قم، 45 متری صدوق، میدان مفید، کوچه 56، پلاک 25 واحد یک و یا به آدرس اینترنتی etekaffestival.ir ارسال نمایند؛ همچنین تلفن دبیرخانه جشنواره 02532910338 می باشد.

حجت الاسلام تکیه ای بیان داشت: با رایزنی هایی که با تولیت آستان قدس رضوی انجام شده، قرار است که اختتامیه این جشنواره، پیش از مراسم اعتکاف سال آینده در مشهد مقدس برگزار شود که هنوز نهایی نشده است.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین