عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
بر مزارم روضه بخوانید؛
در وصیت‌نامه شهید مدافع حرم حسین معزغلامی آمده است: هر وقت بر سر قبرم آمدید سعی کنید یک روضه از حضرت علی‌اکبر(ع) و یا حضرت زهرا(س) بخوانید و مرا به فیض بالای گریه برسانید.
عقیق:شهید مدافع حرم حسین معزغلامی در وصیت‌نامه عجیب و روشنگرانه خود، مسیر را برای ما به خوبی ترسیم کرده است و نکات مهمی از جمله توسل به اهل‌بیت(ع)، عشق و اخلاص به شهادت، احترام به پدر، مادر و خانواده، توجه به هیات‌های مذهبی، ولایت‌مداری و امر به معروف در آن موج می‌زند.

این شهید بزرگوار در قسمتی از وصیت‌نامه‌اش به هزینه کمک به هیئات اشاره می‌کند و می‌گوید: «هر وقت قصد داشتید خیری به بنده حقیر برسانید آن را به هیئت‌های مذهبی بعنوان کمک بدهید.»

متن کامل وصیت‌نامه شهید مدافع حرم حسین معزغلامی

بسم رب الشهدا و الصدیقین

با یاری خدا و توسل به اهل‌بیت (ع) این وصیت‌نامه را می‌نویسم. ان‌شاالله که بعد از مرگم باز و خوانده شود. سلام بر آن‌هایی که رفتند و مثل ارباب بی‌کفن جان دادند. من خاک پای شهدا هستم. شهدایی که برای دفاع از  اسلام رفتند و جان عزیز خود را بر طبق اخلاص نهادند. خدا کند به مدد شهدا و دعای دوستانم مرگ من نیز شهادت قرار گیرد که بهترین مرگ‌هاست.

بعد از مرگم به پدرم توصیه می‌کنم که مانند اربابم حسین(ع) صبر کند و بی‌تابی نکند و خوشحال باشد که در راه خدا جان دادم و همینطور مادرم به مدد اسوه‌ی صبر و استقامت در کربلا حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) صبور باشد چون با گریه‌هایش مرا شرمنده می‌کند.

هر وقت بر سر قبرم آمدید سعی کنید یک روضه از حضرت علی‌اکبر(ع) و یا حضرت زهرا(س) بخوانید و مرا به فیض بالای گریه برسانید.

هر وقت قصد داشتید خیری به بنده حقیر برسانید آن را به هیئت‌های مذهبی بعنوان کمک بدهید.

از خواهران و خانواده‌ی آنها طلب حلالیت می‌کنم اگر نتوانستم نقش برادری خوب را ایفا کنم. 

در کفنم یک سربند یا حسین و تربت کربلا قرار بدهید.

تا می‌توانید برای ظهور حضرت حجت(عج) دعا کنید که بهترین دعاهاست. مهم به خانواده‌ام و هم دوستانم بگویم که بدترین شرایط اجتماعی، اقتصادی و ... پیرو ولی فقیه باشید و هیچ‌گاه این سید مظلوم حضرت آقا سیدعلی‌آقا را تنها نگذارید.

امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید و نگذارید خون شهدا پایمال شود.

این شعر بر روی سنگ قبرم حکاکی شود؛ انشالله

مرد غسال به جسم و سر من خورده مگیر / چند سالی‌ست که از داغ حسین لطمه زنم
سر قبرم چو بخوانند دمی روضه شام / سر خود با لبه سنگ لحد میشکنم

اللَهُمَ ارزُقنِی شَفَاعَةَ الحُسَینِ یَومَ الوُرُودِ وَ ثَبِت لِی قَدَمَ صِدقٍ عِندَکَ مَعَ الحُسَینِ وَ أَصحَابِ الحُسَینِ


منبع:روضه نیوز

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین