عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۶۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
بازیگر فیلم جشن تولد با اشاره به سفر خود به یک منطقه نظامی در سوریه گفت: می‌دانستم که چه اتفاقات دشواری در زمان فیلمبرداری و در مواجهه با داعشی‌ها خواهیم داشت، اما با همه‌ی وجودم به سوریه رفتم.
عقیق:علیرام نورایی از بازیگران سینمای ایران در گفت‌وگویی با اشاره به تولید بخشی از فیلم جشن تولد در کشور سوریه گفت:در فیلم «جشن تولد» هم می‌دانستم که چه اتفاقات دشواری در زمان فیلمبرداری و در مواجهه با داعشی‌ها خواهیم داشت، اما با همه‌ی وجودم به سوریه رفتم. اطمینان هم دارم که پیشنهاد بازی در این فیلم به خیلی از بازیگران دیگر هم شد اما به دلیل شرایط سخت منطقه قبول نکردند! نمی‌خواهم وارد حاشیه‌ها شوم اما برای من حضور در این فیلم خیلی مهم بود. 

وی افزود: تجربه حضور در کنار مدافعان حرم برای زندگی‌ام لازم بود

نورایی در پاسخ به این سئوال که برای پذیرش بازی در فیلم «جشن تولد» و در مدت‌زمان حضور در منطقه‌ی نظامی سوریه دچار ترس و واهمه‌ای هم شدید؟ گفت: هنگامی‌که چراغ‌های داخل هواپیمای ما حدود 20دقیقه قبل از فرود در فرودگاه دمشق خاموش شد و مهمانداران به ما درباره‌ی اتفاقاتی که خواهد افتاد توضیحاتی ارائه دادند، بیشتر فهمیدم که وارد کجا شده‌ام! اما من باید این سفر را تجربه می‌کردم و برای زندگی‌ام لازم بود تا در کنار مدافعان حرم و مردان بزرگ مدافع سرزمینم قرار بگیرم. فیلم «جشن تولد» را در شرایط خیلی سختی فیلمبرداری کردیم، در لوکیشنی واقعی که دشمن مقابل ما قابل رؤیت بود و گاهی حتی لازم بود مثل بچه‌های مدافع حرم مقابل آن‌ها قرار بگیریم! اما برایم افتخاری بود که در چنین پروژه‌ای باشم و بتوانم گوشه‌ای از رشادت‌های سربازان رشید اسلام را نشان دهم. 

وی در گفت‌وگو با ویژه‌نامه نوروزی همشهری پایداری،‌ در پاسخ به این سئوال که آیا بازهم حاضر به حضور در چنین آثاری است؛ گفت: حتما این کار را انجام می‌دهم و با وجود همه‌ی سختی‌هایی که برایم پیش آمد با افتخار سرم را بالا می‌گیرم و از این‌که در چنین فیلم‌های میهن‌پرستانه‌ای بازی کردم، احساس غرور می‌کنم.

علیرام نورایی آثاری ارزنده در سینمای مقاومت همچون «یتیم‌خانه‌ی ایران» و «جشن تولد»و فیلم ضد داعشی «امپراتور جهنم» در کارنامه دارد.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین