عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

در آستانه سال نو
حجت الاسلام شیخ علی سعیدیان و جمعی از هنرمندان با حضور در خانه "ای بی" (بیماری پروانه ای)در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفتند. حجت الاسلام سیدحمیدرضا هاشمی گلپایگانی مدیر خانه ای بی، به خاطر بیماری دخترش با ای بی آشنا شد و این احساس تکلیف پدرانه باعث به وجود آمدن این خانه امید شد.
عقیق: بیماری«EB» یا «پروانه ای» بیماری دردناک و نادری است که مانند باقی جهان، در کشور ما نیز وجود دارد. بیماری که فرد مبتلا به آن با دشواریهای زیادی در زندگی روبرو خواهد بود.
شهریور سال گذشته به همت «بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی» و بنیاد علوی خانه ای به نام این بیماری بنا شد. خانه ای بی هم اکنون با داشتن پزشکان و پرستاران مختلف و در اختیار گذاشتن وسایل مورد نیاز بیماران از جمله پانسمان به این بیماران یاری می رساند. حجت الاسلام سیدحمیدرضا هاشمی گلپایگانی مدیر خانه ای بی، به خاطر بیماری دخترش با ای بی آشنا شد و این احساس تکلیف پدرانه باعث به وجود آمدن این خانه امید شد.

عصر امروز حجت الاسلام شیخ علی سعیدیان و جمعی از هنرمندان با حضور در خانه "ای بی" (بیماری پروانه ای)در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفتند و برای کمک رسانی به این خانه اعلام آمادگی کردند.
































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین