عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
شعاعی مطرح کرد
قاری بین‌المللی کشورمان پیشهادی قرآنی برای آغاز سال نو ارائه کرد و گفت: می‌توان با تلاوت فرازهایی از قرآن آغاز سال نو را با نور کلام وحی متبرک کرد.
عقیق:علی اصغر شعاعی قاری بین‌المللی قرآن در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت قرآن کریم در لحظه تحویل سال اظهارداشت: با توجه به اهمیت گسترش فرهنگ قرآنی در کشور، آغاز سال نو فرصتی مناسب برای انس بیشتر با قرآن است.

وی با بیان اینکه معمولاً مردم ایران سال نو را با دعا و گاهی قرآن کریم آغاز می‌کنند، افزود: می‌توان با پخش فرازهایی از قرآن کریم از جمله آیت‌الکرسی یا آیه 114 سوره مبارکه مائده که مربوط به درخواست حضرت عیسی (ع) از خداوند متعال در مورد نزول مائده آسمانی است و یا فرازهایی از قرآن که به صورت دعا آمده‌اند آغاز سال نو را با نور قرآن متبرک کنیم.

شعاعی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های قرانی در اماکن مقدسه و یا از طریق رسانه ملی در شبکه‌های فراملی نقش مهمی در نشان دادن میزان اهتمام مردم ایران دارد، خاطرنشان کرد: این اقدام می‌تواند الگویی برای کشورهای اسلامی باشد و چه زیباست که لحظات اولیه سال نو با آیاتی از قرآن که محتوای آن نیز متناسب با تحویل سال است، آغاز شود.
منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین