عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۴۶۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
در جمع طلاب خواهر مطرح شد؛
الگوگیری از حضرت زهرا(س)، باید با جامعیت کامل و با در نظر گرفتن همه ویژگی های بی بی دوعالم باشد.
عقیق:حجت الاسلام نصوری، در همایش "حضرت زهراء(س) الگوی زن و خانواده منتظر" که با حضور طلاب و اساتید خواهر، در محل مرکز تخصصی نورالزهراء(س) شهرستان ساری برگزار شد، اظهار داشت: شناخت زندگی حضرت زهراء(س) می تواند عامل مؤثری در حرکت رو به رشد همه انسان ها و به ویژه زنان و دختران باشد.

وی با بیان این که حضرت زهرا(س) به معنای واقعی امام شناس، دشمن شناس و زمان شناس برجسته و بی نظیری بودند، تأکید کرد: الگوگیری از حضرت زهرا(س)، باید با جامعیت کامل و با در نظر گرفتن همه ویژگی های بی بی دوعالم باشد.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان مازندران، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) به خاطر معرفت کاملی که در تمام زمینه ها داشتند، الگویی تام برای همه بشر محسوب می شوند.

وی در ادامه سخنان خود، افزود: عاشقانه، خالصانه، عارفانه، عاقلانه و عادلانه رفتار کردن، از جمله  محورهایی است که حضرت زهرا(س) در زندگی خود بر این اساس حرکت می کردند. 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان مازندران، در پایان یاد آور شد: بالا بردن سطح معرفت، زمینی معرفی کردن حضرت زهراء(س) و دوری از تملق های بی اساس و غیر منطقی، تبیین روحیه اطاعت پذیری داشتن و حمایت از امام از سوی ایشان، و فعالیت های ایشان در زمینه امام شناسی،  چهار امری است که، طلاب باید نسبت به آن ها توجه داشته باشند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین