عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
دبیر اولین «جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی» ضمن بیان اینکه تاکنون هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، از اعلام فراخوان طراحی نشان برای این جشنواره خبر داد.
عقیق:حجت‌الاسلام محمد کریمی، دبیر اولین «جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی» در گفت‌وگویی درباره این جشنواره گفت: تاکنون هزار و 300 اثر به دبیرخانه ارسال شده است و در تمام بخش‌های این جشنواره شرکت‌کننده داشتیم. در این بین در بخش عمومی که شامل شامل ایجاد وب سایت و وبلاگ، شبکه‎های اجتماعی(کانال نماز)، آلبوم‌های تصویری نماز با اولویت طرح‌های گرافیکی، استیکرهای نماز، پاورپونت‎سازی است، بیشترین استقبال را داشتیم.

وی درباره کیفیت آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره گفت: خوشبختانه بیشتر شرکت‌کنندگان هم در بخش عمومی و بخش خصوصی هم‌راستا با محورهای جشنواره آثار خود را ارسال کردند.

کریمی با بیان اینکه در حاشیه اولین جشنواره سراسری نماز، فراخوان طراحی لوگوی جشنواره داده‌ایم،‌ افزود: از آنجایی که این جشنواره بناست به صورت دائمی برگزار شود، در صدد طراحی نشان بر آمدیم و در این راستا فراخوانی عمومی برای طراحی آن اعلام کردیم. مهلت این فراخوان تا تاریخ 5 فروردین‌ماه 96 است و تاکنون 400 لوگو به دبیرخانه ارسال شده است. از لوگوی برگزیده در اختتامیه جشنواره رونمایی می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال بختیاری با تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار تا 15 فروردین‌ماه است و این مدت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. در همین زمان مرحله اولی داوری و در 25 اردبیهشت‌ماه مرحله نهایی آن انجام می‌شود. همچنین فرم داوری در سایت این دبیرخانه در معرض شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، ستاد اقامه نماز کشور فراخوانی با عنوان «اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی» در دو بخش عمومی و تخصصی برای افراد بالای 13 سال از 15 دی‌ تا 15 فروردین‌ماه برگزار می‌کند. بخش عمومی این جشنواره شامل ایجاد وب سایت و وبلاگ، شبکه‎های اجتماعی( کانال نماز)، آلبوم‌های تصویری نماز با اولویت طرح‌های گرافیکی، استیکرهای نماز، پاورپونت‎سازی و  بخش تخصصی شامل  کدنویسی قالب سایت و وبلاگ، اینفوگرافیک نماز، نرم‎افزارهای تلفن همراه (موبایلی)، و کلیپ‎های کوتاه نماز( پویانمایی، موشن گرافیک ، رئال) است.

موضوعات «اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی» شامل نماز در قرآن و روایات، نماز و شهدا، نماز و خانواده، نماز و تربیت دینی، نماز و مدرسه، نماز و وحدت اسلامی، نماز و گفتمان انقلاب اسلامی، نماز و سبک زندگی ایرانی اسلامی، نماز و شیوه‎های کارآمد در تبلیغ و دعوت به نماز و موضوع ویژه این جشنواره نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

همچنین نحوه ثبت‎نام در این جشنواره از طریق دبیرخانه جشنواره به نشانی www.chb-namaz.ir است؛ تکمیل فرم ثبت‎نام در سامانه الزامی است. آدرس اثر و یا مجموعه آثار باید در فرم ثبت‎نام آپلود شود و حداکثر فضای آپلود 2MG باشد.

جهت آشنایی با شرایط شرکت و پذیرش آثار در «اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی» به این اینجا  یا به نشانی تلگرامی Namazjashnvareh1395 مراجعه فرمایید.
منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین