عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۲
آیت الله حسن زاده:
امام جمعه موقت اهواز در همایش خادمان شهدای استان خوزستان گفت: آنچه که در جبهه ها رخ داد را باید به نسل های بعد برسانیم و نباید در خصوص رویداد ها و اتفاقات دفاع مقدس مبالغه کنیم.
عقیق:آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت در همایش خادمان شهدای استان خوزستان که در مجتمع فجر سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان برگزار شد, در سخنانی با بیان اینکه راهیان نور سنت حسنه ای است که رهبر معظم انقلاب این سنت را تثبیت کردند, اظهار کرد:  این سرزمین ها نشان دهنده بخش کمی از رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است اما همین مقدار کم هم برای پیدا کردن راهمان و استوار کردن قدم هایمان کافی است.

وی افزود: این سنت حسنه در حال فراموشی بود اما ورود حضرت آقا به این سرزمین ها موجب شد تا این  حماسه به عنوان سنت حسنه برای نسل های بعد باقی بماند.

آیت الله حسن زاده اظهار کرد: آنچه که در جبهه ها رخ داد را  باید نسل های بعد برسانیم و نباید در خصوص رویداد ها و اتفاقات دفاع مقدس  مبالغه کنیم و همانطور که عاشورا تحریف نشد و این حماسه هم نباید تحریف شود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به حدیثی از پیامر اسلام که می فرمایند «بجنگید و برای فرزندانتان مجد و عظمت را به ارث بگذارید» گفت: رزمندگان با رشادت های خود در دوران دفاع مقدس مجد و عظمت را برای ما به ارث گذاشتند و این امانتی در دست ماست و باید از آن حراست و پاسداری کنیم.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین