عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۳۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
امام جمعه قم:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: باید شیرینی سیره و روش اهل بیت(ع) در اقدامات عملی و خدمت رسانی نشان داده شود و به فقرا و مساکین و نیازمندان به صورت عزتمندانه و با حفظ کرامت کمک شود.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، در دیدار رئیس شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم گفت: برای اینکه حرمت و حریم حضرت زهرا سلام الله علیها، نگه داشته شود یک احترام و یک مراقبت ویژه ای در اینگونه موسسات مالی ایجاب می کند، چرا که وقتی مردم این عنوان را می بینند که مزین به نام بانوی دو عالم شده است، به خاطر عشق و علاقه ای که به اهل بیت(ع) دارند اعتماد می کنند لذا نباید این اعتماد خدشه دار شود.

امام جمعه قم افزود: باید شیرینی سیره و روش اهل بیت(ع) در اقدامات عملی و خدمت رسانی نشان داده شود و به فقرا و مساکین و نیازمندان به صورت عزت مندانه و با حفظ کرامت کمک شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اظهار داشت: نباید اقدامی صورت بگیرد که باعث خدشه دار شدن نام اهل بیت(ع) شود و در این گونه موسسات مالی باید حساسیت و مراقبت های ویژه ای صورت بگیرد.

 در ابتدای دیدار، مسعود اقدسی رئیس شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم، به ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و خدمات این موسسه در سطح استان پرداخت.
منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین