عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
محمدجواد محبت:
محمدجواد محبت از پیشکسوتان شعر کرمانشاه، شعر احمد عزیزی را برجسته دانست و به حافظه فوق العاده این شاعر اشاره کرد.
عقیق:محمد جواد محبت از شاعران پیشکسوت اهل کرمانشاه در گفت‌و گویی پیرامون «احمد عزیزی» اظهار داشت: در ابتدای مسیر احمد عزیزی اشعاری می سرود و در ستونی در روزنامه جمهوری اسلامی منتشر می‌شد.

وی ادامه داد: این اشعار مایه و ظاهر عرفانی داشت اما پس از مدتی او به کرمانشاه و رادیو این استان آمد اما به دلیل بودجه کم این نهاد از رادیو خارج شد و به نحوی دیگر امور می‌گذراند.

محبت در ادامه تصریح کرد: روزی در کرمانشاه برای خرید از منزل خارج شدم فردی را دیدم که با ذوق و شوق نزد من آمد و سلام کرد سلام کردم از پرسیدم  و پاسخ داد که شاعر است، به خانه ما آمدیم چند شعر از او یادداشت کردم و برای مجله جوانان فرستادم و با مقدمه و مدح علیرضا طبایی منتشر شد.

این شاعر پیشکسوت کرمانشاهی با بیان اینکه از آن پس و انتشار این اشعار او کمی شهره شد گفت: او حاظه بسیار خوبی داشت. در کتابفروشی‌ها می‌رفت و چند شعر را با دقت می‌خواند و به حافظه می‌سپرد. حافظه فوق العاده او زبانزد بود.

وی درباره اشعار احمد عزیزی تصریح کرد: از جمله آثار ارزشمند وی کتاب «کفش‌های مکاشفه» است که بسیار مهم شمرده می شود. اشعار او پس از درج در روزنامه جمهوری که اوایل کارش بود به تدریج پخته تر شد و به تکامل رسید.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین