عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
آیت الله قرهی در مراسم تشییع شهدای گمنام:
آیت الله قرهی گفت: اسلام دین دوستی و مهربانی است اما شیاطین کار را به جایی می‌رسانند که دیگر احیای دین با زبان ممکن نیست و تنها خون می‌تواند به هدایت بشریت کمک کند.
عقیق:همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز (چهارشنبه) در سازمان حدید وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد. آیت الله قرهی مدیر مرکز علمیه امام مهدی(عج) بر پیکر مطهر این دو شهید گمنام نماز اقامه کرد.

در این مراسم آیت الله قرهی مدیر مرکز حوزه علمیه امام مهدی(ع) در سخنانی انبیا, اولیا و اهل بیت(ع) را از هادیان الهی برشمرد و گفت: اسلام دین دوستی و مهربانی است اما شیاطین کار را به جایی می‌رسانند که دیگر احیای دین با زبان ممکن نیست و تنها خون می‌تواند به هدایت بشریت کمک کند.

وی امام حسین(ع) را احیا کننده دین عنوان کرد و گفت: اگر شهادت امام حسین(ع) و یاران امام و اسارت اهل بیت(ع) ایشان نبود دین خدا احیا نمی‌شد.

آیت الله قرهی با اشاره به اینکه شهید ولی خدا است، اظهار کرد: شهدا یک پیام مهم دارند و آن این است که پشتیبان ولی فقیه باشیم و در هیچ شرایطی ولی فقیه را تنها نگذاریم.

وی افزود: دشمن با تحریم اقتصادی سعی در ضربه زدن به نظام دارد و اگر ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم هیچ وقت دشمن به خواسته خود برای ضربه زدن به نظام نخواهد رسید.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین