عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۸۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
با هدف اعتلای فرهنگ فاطمی صورت می‌گیرد
ستاد بزرگداشت فاطمیه با هدف ترویج شعائر اهل‌بیت(ع) و اعتلای فرهنگ فاطمی اقدام به توزیع پرچم‌های منقوش به نام مبارک حضرت زهرا(س) با هدف نصب در خیابان‌های تهران کرده است.
عقیق: ستاد بزرگداشت فاطمیه با هدف ترویج شعائر اهل‌بیت(ع) و اعتلای فرهنگ فاطمی اقدام به نصب پرچم‌های منقوش به نام مبارک حضرت زهرا(س) در معابر اصلی پایتخت کرده است.

بنا بر این گزارش، در این اقدام شایسته که با هماهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران صورت گرفته است، پرچم‌های عمودی به‌ منظور نصب در تیرهای برق و  پرچم‌های افقی تقاطع‌ها و میادین و خیابان‌های اصلی به‌ صورت رایگان در اختیار هیأت‌های مذهبی و عموم مردم شهر تهران قرار می‌گیرد.

افرادی که علاقه‌مند هستند تا در نصب پرچم‌ها مشارکت کنند، می‌توانند با حضور در مسجد هدایت تهران واقع در خیابان جمهوری  و یا تماس با شماره 09128463791  پرچم‌های مورد نیاز خود را تحویل گیرند.

ستاد فاطمیه پیش از این، در ایام شهادت رئیس مکتب تشیّع حضرت امام جعفر صادق(ع) این برنامه را اجرا کرد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

تصویر نامه درخواست ستاد فاطمیه جهت نصب پرچم در معابر عمومی و دستور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در ادامه می‌آید.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین