عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
آیت الله فاضل لنکرانی:
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آل طه را دارای منبری بی نظیر و مجتهد در مقتل دانست.
عقیق:آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در گفت وگوییبا اشاره به درگذشت حجت الاسلام و المسلمین  آل طه از خطبای توانای سال های نه چندان دور گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آل طه از جمله وعاظ برجسته حوزه بود.

وی افزود: آن مرحوم در میان علما و وعاظ کشور سرآمد بود و از جمله وعاظی بود که در زمینه بیان مطالب، دقتی عمیق و محققانه داشت.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) یادآورشد: روضه‎ها و منابر ایشان در نهایت دقت علمی برگزار می‏ شد و همیشه در ذکر مسائل و مصائب اهل بیت(ع) به خصوص در مقاتل، همیشه بر قرائت مقاتل معتبر،  اصرار و استمرار داشت.

وی با ذکر این مطلب که مرحوم آل طه در مقتل، مجتهد بود، گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آل طه بیش از دو دهه در ایام فاطمیه در مجلس آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) منبر می رفت و این عشق و محبت و خدمت گزاری به حضرت زهرا(س) باعث شد که در ایام فاطمیه نیز به دیار حق بشتابد.

آیت الله فاضل لنکرانی بیان کرد: مرحوم والد(آیت الله العظمی فاضل لنکرانی) می گفتند، منبر حجت الاسلام والمسلمین آل طه بی نظیر است و وقتی که یک مرجع تقلید از یک منبر تا این حد تعریف می کنند مشخص است،سطح این منبر، در عالی ترین سطح ممکن است.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین