عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
جلد اول کتاب «تفسیر آموزشی قرآن کریم (معانی واژه‌ها و ساختارها)» توسط انتشارات بوستان کتاب به چاپ نهم رسید.
عقیق:جلد اول کتاب «تفسیر آموزشی قرآن کریم (معانی واژه‌ها و ساختارها)» نوشته سید محمدرضا صفوی توسط انتشارات بوستان کتاب به چاپ نهم رسید.

در معرفی این کتاب آمده است:

از جمله ضرورت‌ها در حوزه تدوین کتاب، ارائة متنی آموزشی از تفسیر قرآن برای پایه‌های مختلف حوزوی است به این هدف که دانش‌پژوهان با گذراندن مراحل پیش‌بینی شده به رتبه‌ای از علم تفسیر دست یابند که بر استخراج حقایق قرآن توانا شودند. با توجه به این امر مهم، کتاب «تفسیر آموزشی قرآن کریم (معانی واژه ها و ساختارها)» شکل گرفت که در دو جلد کلمات هر آیه تحلیل و معانی و ساختار آن‌ها تبیین می‌شود و بر مبنای آن‌ها معنای آیه ارائه می‌شود و برحسب نیاز تفسیری کوتاه بیان می‌شود.

مطالب کتاب از منابع معتبر و اصیل استخراج شده و به‌گونه‌ای نگاشته شده که هم با سطح علمی دانش‌پژوه همخوان باشد و هم نیاز به استاد احساس شود. فراگیری این دو جلد خواننده را بر شناخت عمده کلمات قرآن و دریافت معانی و تحلیل آن‌ها توانا و او را برای رسیدن به هدف نهایی یاری می‌کند.

کتاب «تفسیر آموزشی قرآن کریم (معانی واژه ها و ساختارها)» توسط موسسه بوستان کتاب با قیمت 22هزار تومان منتشر شده است. برای تهیه این کتاب می‌توانید با پیامک 10002155 در تماس باشید.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین