عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
با همت دارالقرآن نفحات‌القرآن
دارالقرآن نفحات‌القرآن در حرکتی شایسته اقدام به برگزاری کرسی‌های تلاوت به صورت هفتگی کرده که این هفته آقایان مقیمی، موحدی و خزایی در این محافل به تلاوت خواهند پرداخت

عقیق:کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن با همتی جمعی از جوانان قرآنی از حدود یکسال قبل راه‌اندازی شده و این محافل به صورت هفتگی در نقاط مختلف کشور و با حضور قاریان قرآن کریم برگزار می‌شود که در این راستا تاکنون بیش از ۵۰ کرسی تلاوت برگزار شده است.

محافل نفحات در هفته جاری در روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه 2، 4 و 5 اسفند‌ماه با حضور آقایان احمد مقیمی، وحید خزایی و محمد‌حسن موحدی برگزار می‌شود.

 

در این محفل آیات به صورت مکتوب در میان علاقه‌مندان توزیع می‌شود و در آن به صورت کوتاه ترجمه و مفاهیم آیات هم بیان شده است. در پایان محفل به کودکان و نوجوانان حاضر در محفل هدایایی اعطاء می‌شود.

محافل نفحات‌القرآن در مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های مختلف مذهبی برگزار می شود و مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره 09128046843 تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند. کرسی‌های تلاوت مجلسی، به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن تهران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم برگزار می‌شود.

این محافل روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته با تلاوت سه قاری ممتاز کشوری در سطح مساجد تهران برگزار می‌شود، البته تاکنون در چند نوبت این محافل در شهرستان‌ها هم برگزار شده و هدف برگزار‌کنندگان کشوری شدن این محافل است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین