عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۵۷۰
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: از طلاب و مبلغان انتظار می رود حتی در محافل خانوادگی و جمع های چندین نفره مباحث مهدوی را مطرح و دنبال کنند.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در دیدار جمعی از مدیران مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و طلاب و دانش پژوهان این مرکز در سخنانی تصریح کرد: از فعالیت های صورت گرفته در این مرکز بسیار سپاسگزارم و به طور قطع عنایت حضرت حجت(عج) موجب موفقیت این مرکز بوده است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه افزود: باید در شب های جمعه در سراسر کشور شاهد تشکیل محافل مهدوی باشیم و در قم نیز باید حداقل 50 جلسه مهدوی در شب های جمعه تشکیل شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: از طلاب و مبلغان انتظار می رود حتی در محافل خانوادگی و جمع های چندین نفره مباحث مهدوی را مطرح و دنبال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انسان باید جوهر داشته باشد تصریح کرد: شهید آیت الله سعیدی در مسیر رفتن به مسجد بودند که دیدند یک فقیری از سرما در حال لرزیدن است ، ایشان عبایشان را به آن فقیر هدیه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی اضافه کرد: آیت الله سعیدی وقتی وارد مسجد شدند همه تعجب کردند و از او  سوال کردند که چرا عبا ندارد و وی در جواب گفت،  وقتی من هم عبا دارم و هم قبا و می بینم که یک فقیری دارد از سرما می لرزد باید یکی را به آن فقیر بدهم".

وی اظهارداشت: شهید آیت الله سعیدی در تهران بر روي منبر بودند كه وسط صحبت يكي از بزرگان وارد مسجد شدند وی به محض ورود آن بزرگ از منبر پايين آمد و گفت: "مردم اين فرد از من شايسته تر است" . اینگونه رفتارها نشان می دهد که این شهید "جوهر" داشتند و همه ما نیز باید اینگونه بوده و دنبال قیافه گرفتن و پزدادن نباشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به پخش  شایعه فوتش در شبکه های مجازی و تماس های مکرر مردم خاطرنشان کرد: شرمنده محبت مردم هستم، زیرا بسیار ابراز محبت کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب نه "سیاسی" هستم و نه "اقتصادی" و این ابراز علاقه مردم به اینجانب به دلیل پاکی فطرت مردم می باشد.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین