عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۵۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
آیت الله نوری همدانی:
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم مسلمان، نباید در مقابل حرکت های دشمن در منطقه غافل باشند و سکوت کنند بر حفظ و لزوم آمادگی برای مقابله با دشمنان تاکید کرند.
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار رؤسای عقیدتی سیاسی ناجا بابیان اینکه مردم مسلمان نباید در مقابل حرکت های دشمن در منطقه غافل باشند و سکوت کنند بر حفظ و لزوم آمادگی برای مقابله با دشمنان تاکید کرند.

 این مرجع تقلید با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب و تداوم آن لازم است خون داد و مجاهدت کرد، عنوان کردند: اگر مردم برای انقلاب اسلامی خون نمی دادند و مجاهدت نمی کردند، معلوم نبود این انقلاب پیروز می شد، انقلاب های منطقه اگر می خواهند پیروز شوند، لازم است خون دهند و مجاهدت کنند، تا خون نباشد  انقلابی به وجود نمی آید.

 معظم له با بیان اینکه مهمترین رسالت انبیاء در کنار تبلیغ، مجاهدت با طاغوت و ستمگران بوده است، گفتند: انبیای الهی با سلاح جهاد و تبلیغ به طرف مردم مبعوث شدند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه طاغوت اقسامی  از جمله اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دارد عنوان کردند: همیشه در طول تاریخ این اقسام د رمقابل اسلام بوده و تا ابد هم باقی خواهد ماند.

معظم له بیان داشتند: امام راحل یکی از مجاهد گرانی بودند که توانستند با  حرکت خود انقلاب را به جهان صادر کنند؛ این انقلاب امام راحل هیمنه دو ابر قدرت شرق و غرب را در هم شکست و باعث بیداری مردم مظلوم ومستضعف درمقابل ظالمان شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی بابیان اینکه هر فعالیت و انقلابی نیاز به کارد سازی است، گفتند: انبیاء الهی برای مبارزه با طاغوتیان ابتدا کادر سازی کردند و سپس مردم را به پذیرش دین، اسلام و مبانی ارزشی دعوت کردند.

 معظم له بر حفظ و آمادگی نیروهای انقلابی و بسیجی و روحانیون در شرایط فعلی تاکید کردند و این آمادگی را در این  شرایط ضروری دانستند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین