عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۵۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
سردار علی‌اکبر مداحی:
دبير شوراي عالي سازمان بسیج مداحان گفت: اگر ما مداحان زندگی حضرت و ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) را به درستی برای مردم و نسل جوان تبیین کنیم، مقاومتی که ایشان در دفاع از ولایت و در افشاگری دشمن ولایت داشتند، بهترین سرمشق برای جوانان نسل جوان است.
عقیق:سردار علی‌اکبر مداحی، دبير شوراي عالي سازمان بسیج مداحان اظهار داشت: ما مداحان در چگونگی برگزاری دهه فاطمیه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و ایشان تاکید دارند تا روضه ها و عزاداری ها در حسینیه ها و مساجد برگزار شود و بهتر است به صورت میدانی و دسته های عزاداری که مختص عاشورا و تاسوعا است برگزار نشود اما منع نیز نکرده اند.

وی با تاکید بر تبیین شخصیت و اخلاق فاطمی در مراسم دهه فاطمیه افزود: اگر ما مداحان زندگی حضرت و ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) را به درستی برای مردم و نسل جوان تبیین کنیم، مقاومتی که ایشان در دفاع از ولایت و در افشاگری دشمن ولایت داشتند، بهترین سرمشق برای جوانان نسل جوان است.

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام  در واکنش به اظهارات برخی مبنی بر این که حضرت فاطمه(س) فوت کرده و شهید نشده اند، گفت: شهادت حضرت زهرا(س) در اثر زحمات و ضرباتی که به ایشان در راه دفاع از ولایت وارد شد نه تنها برای اهل تشیع بلکه برای تمام اهل تسنن به اثبات رسیده است.

سردار مداحی خاطرنشان کرد: عده ای که این بحث ها را به میان می آورند به دنبال مقاصد دیگری هستند و تمام این سخنان مغرضانه و جهت ایجاد اختلاف است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت در مراسم دهه فاطمیه گفت: مداحان ما نباید با گفتار و رفتار خود به دست دشمن بهانه‌ای دهند تا آن را علیه دین و علیه تشیع استفاده کنند و این امر بدون توجه به رهنمودهای رهبری در خصوص مداحی‌ها و مراسم عزاداری تحقق نمی‌یابد.

دبير شوراي عالي سازمان بسیج مداحان در پایان بیان کرد: دشمن از طریق تکفیری‌ها تمام تلاش خود را می‌کند تا میان مسلمانان تفرقه و شکاف ایجاد کند و خواستار ایجاد جنگ شیعه و سنی است و ما نیز نباید بر این امر دامن بزنیم.

منبع:بسیج مداحان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین