عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
سوگواره «حدیث غربت در کوچه های بنی هاشم» به مناسبت ایام فاطمیه برگزار می‌شود. نمایشگاه کتابی با محوریت این ایام نیز در حاشیه این سوگواره برگزار می‌شود.
عقیق: سوگواره «حدیث غربت در کوچه های بنی هاشم» با فضایی متفاوت، روایتگر مقاطعی از زندگی حضرت زهرا (علیها السلام) و فضای شهر مدینه مانند مسجد الرسول (صلی الله علیه و آله)، خانه امیرالمومنین و حضرت فاطمه (علیهما السلام)، خانه‌های اصحاب، باغ فدک، قبرستان بقیع، ماجرای مباهله، سقیفه بنی ساعده، بازار مدینه، کوچه بنی هاشم و ... است.

در حاشیه این سوگواره نیز برترین کتب فاطمی، اعتقادی و حدیثی با تخفیف 70 درصد برای سادات و تخفیف 50 درصد برای عموم مراجعین عرضه شده است.

خرید کتاب فقط به صورت حضوری امکان‌پذیر است و ارائه کارت شناسایی، کد ملی، شماره تلفن همراه جهت دریافت بُن الزامی است. بنا بر اعلام روابط عمومی این سوگواره، هر بُن فقط برای یک شخص تا سقف 100 هزار تومان معتبر است.

این نمایشگاه از دوم تا دوازدهم اسفندماه ساعت 18 برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این سوگواره به قم، میدان معلم، جنب مسجد حضرت خدیجه مراجعه کنند.  اطلاعات بیشتر درباره این سوگواره و نمایشگاه کتاب در کانال تلگرام https://t.me/dalile_ma ارائه شده است.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین