عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۵۵۲
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
نرم‌افزار اشعار آیینی «هلال» با بیش از ۱۰هزار بیت شعر در ایام سوگواری فاطمیه رونمایی خواهد شد.
عقیق: نخستین نرم‌افزار کتاب‌های الکترونیکی اشعار آیینی با عنوان «هلال»، اول اسفند‌ماه، همزمان با ایام فاطمیه رونمایی می‌شود.

در این برنامه بیش از ده‌ها هزار بیت محتوای فاخر و ارزشمند در مدح و منقبت ائمه اطهار (ع) در قالب کتاب الکترونیک ارائه شده است.

موسسه هنر و ادبیات هلال در یک دهه فعالیت خود توانسته، اشعار و سروده‌های اساتید و شعرای آیینی را در قالب منشورات گوناگون به عموم مردم و به‌ویژه مداحان سراسر کشور عرضه نماید و اکنون درصدد آن است تا کتاب های تولید شده را در قالب‌های گوناگون و از راه‌های متنوع در اختیار مخاطبان در نقاط مختلف کشور قرار دهد.

بنابراین پس از چاپ کتاب، راه‌اندازی سامانه تلفن گویا و سایت مدایح، علاقه‌مندان می‌توانند از اول اسفندماه با نصب رایگان نرم‌افزار «هلال»، کتاب‌های الکترونیکی این موسسه را با هزینه کمتر و دسترسی آسان‌تر تهیه کنند.

مدیران موسسه هنر و ادبیات هلال، کتاب الکترونیکی را تحولی در سرانه مطالعه کشور دانسته و معتقدند که کتاب چاپی برای کتاب‌دوستان همیشه جایگاه ویژه خود را داراست، اما ارائه برخی محتواها در قالب کتاب‌های چاپی و الکترونیکی نه تنها در گسترش محتوای تولید شده تاثیر بسزایی دارد، بلکه ممکن است فردی با مطالعه کتاب الکترونیکی، علاقه‌مند به خرید نسخه چاپی آن کتاب نیز شود. ضمن این‌که ارائه کتاب‌های موسسه هلال در قالب اپلیکیشن این ویژگی را به مخاطبان می‌دهد تا بتوانند در سراسر کشور با کمترین هزینه، در سریع‌ترین زمان و با بهره از تخفیف‌های باشگاه مشتریان به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

یکی از اهداف نرم‌افزار هلال، گسترش معارف اهل بیت (ع) است. در راستای گسترش سرانه مطالعه با رویکرد معارف اهل بیت (ع)، فراخوانی برای تمامی مداحان کشور از طریق پیامک جهت عضویت در این اپلیکیشن ارسال خواهد شد و مداحان پس از نصب و ثبت‌نام این اپلیکیشین از تسهیلات خرید و تخفیفات ویژه بهره‌مند می‌شوند.

همچنین برای حمایت از کتاب و کتاب‌خوانی، تمامی کتاب‌ها به‌صورت نیم‌بها قیمت‌گذاری شده‌اند تا عموم مردم نیز به آسانی از این محتوا بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به دریافت این نرم‌افزار می‌توانند از طریق لینک http://www.madayeh.com//ViewItem/175481/4598537 نسبت به نصب رایگان این اپلیکشین اقدام کرده و با استفاده از روبات @madayehbot آموزش سبک‌های کتاب‌ها را نیز به‌صورت رایگان دریافت کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین