عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۲۵۷
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
حاج محسن طاهری با تأکید بر حفظ وحدت در برگزاری مراسم دهه فاطمیه، گفت: مداحان ما جهت حفظ وحدت بهتر است در زمان ذکر مصیبت حضرت فاطمه از نام بردن اسامی برخی افراد خودداری کنند اما این بدان معنی نیست که رفتار و ظلم‌های دشمنان به ولایت معرفی نشوند.
عقیق:حاج محسن طاهری، مداح اهل‌بیت(ع) پیرامون کیفیت و چگونگی برگزاری دهه فاطمیه اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) از تمامی جهات اسوه و الگو ما شیعیان است اما بزرگ‌ترین جنبه شخصیتی ایشان که مداحان و شاعران آیینی ما باید به آن بپردازند، مدافع ولایت بودن ایشان است.

وی با تأکید بر اینکه در تمام دوران ولایت خار چشم دشمان اسلام بوده است، گفت: در طول تاریخ هرکس که پیرو و مدافع ولایت و رهبری بود به‌ظاهر توسط دشمنان از میان برداشته شد اما درواقع آن‌ها در حافظه تاریخی جاودان ماندند و ما نیز باید آن‌ها را به‌عنوان الگوی خود قرار دهیم.

این مداح اهل‌بیت(ع) ادامه داد: حضرت فاطمه(س) بزرگ‌ترین مدافع ولایت در تاریخ بشریت است و چنانچه ایشان در خانه باقی می‌ماند و از ولایت دفاع نمی‌کرد کسی با آن کار نداشت و صدمه نمی‌دید اما ایشان ساکت نماند و در مقابل ظلم و استکبار وقت جهت حمایت از ولی‌فقیه خود برخاست.

طاهری حضرت فاطمه(س) را اسوه و الگوی تاریخ بشریت خواند و بیان داشت: هرکس که حضرت فاطمه را الگوی خود قرار دهد و در مقابل استکبار از ولی خود دفاع کند در تاریخ جاودانه می‌شود.

وی با تأکید بر حفظ وحدت در برگزاری مراسم دهه فاطمیه، افزود: مداحان ما جهت حفظ وحدت بهتر است در زمان ذکر مصیبت حضرت فاطمه از نام بردن اسامی برخی افراد خودداری کنند اما این بدان معنی نیست که رفتار و ظلم‌های دشمنان به ولایت معرفی نشوند.


این مداح اهل‌بیت(ع) گفت: اهل تسنن نیز برای حضرت فاطمه(س) به‌عنوان دختر پیغمبر اسلام(ص) احترام خاصی قائل هستند و ما نیز باید به علمای آن‌ها احترام بگذاریم و مقام معظم رهبری افرادی که به علمای اهل تسنن اهانت می‌کنند و یا برعکس آن از ظالمان دفاع بی‌مورد می‌کنند، هر دو را لبه یک قیچی می‌دانند و از آن‌ها به‌عنوان «شیعه انگلیسی» نام‌برده‌اند.

طاهری در پایان تأکید کرد: مداحان ما باید مراقب باشند تا در زمان کنونی حرفی نزنند تا برای اهل‌بیت(ع) و شیعیان دشمن بتراشند زیرا دشمن به دنبال آن است تا با پررنگ کردن اختلافات میان شیعه و سنی بر اسلام ضربه وارد کند.

منبع:بسیج مداحان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین