عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۲۱۰
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال مانند دو سال گذشته حاضرانی ویژه داشت؛ رزمندگان و خانواده شهدای فاطمیون در شهرهای مختلف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
عقیق: سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال مانند دو سال گذشته حاضرانی ویژه داشت؛ رزمندگان و خانواده شهدای فاطمیون در شهرهای مختلف ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند. 

رزمندگان و فرزندان و خانواده شهدای فاطمیون در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، مشهد مقدس، قم، کاشان، آران و بیدگل و کرمان با در دست داشتن پرچ‌های زرد رنگ لشکر فاطمیون و تصاویر شهدای خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کرده و بار دیگر اعلام کردند که «اسلام مرزر ندارد و تا پای جان همچون مردان خود در کنار آرمان‌های مقدس خمینی کبیر خواهند ایستاد».

در تهران رزمندگان سلحشور لشکر فاطمیون با برپایی غرفه‌ای ویژه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن گوشه‌ای از دلاورمردی و هنر همسنگرانشان را به نمایش گذاشتند.

نکته جالب توجه حضور گسترده فرزندان شهدای فاطمیون در این راهپیمایی بود و با هر کدام‌شان که صحبت می‌کنی در یک جمله پاسخ می‌گویند: «آمده‌ایم تا راه پدران‌مان را ادامه دهیم».

«فاطمیون» نام انتخابی جمعی از  افغانستانی‌های دلاور است که با شنیدن خبر تهدید شدن حرم امن اهل‌بیت(س) در سوریه، خانه و کاشانه‌شان را رها کرده‌اند و امروز مدافعان حرم شده‌اند. مدافعان حرمی که ارادت و دلبستگی‌شان به خاندان اهل‌بیت(ع) را با خون‌های داغ و گرم ریخته‌شان بر سرزمین شام اثبات کرده‌اند.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین