عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۸۹۴
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹
سخنران بعثه رهبري در كربلا:
حجت الاسلام فرشاد با بيان اين‌كه نهضت عاشورا منحصر در زمان و مكان خاصي نيست، گفت: مرام و مسلك حضرت اباعبدالله الحسين(ع) در هر زمان نجات‌بخش مستضعفان عالم است.
عقیق:حجت الاسلام محمدعلي فرشاد، سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در جمع زائران ايراني حرم حضرت سيدالشهدا(ع) با تأكيد بر اين‌كه زنده نگه داشتن پيام عاشورا ضرورتي اجتناب ناپذير در همه اعصار است، اظهار داشت: تمسك به اين فرهنگ مي تواند جوامع بشري را از يوغ مستكبران آزاد كند.

وي با بيان اين‌كه نهضت عاشورا منحصر در زمان و مكان خاصي نيست، خاطرنشان كرد: هر روز عاشورا و هر مكان كربلاست؛ اگر امام خود را نشناسيم و ويلات‌مدار نباشيم؛ چه بسا تاريخ تكرار شود و بار ديگر يزيديان زمان؛ حق‌مداران و ولايت‌مداران به قتلگاه بكشند.

حجت الاسلام فرشاد با اشاره به اين‌كه دشمنان اسلام و تشيع قصد دارند فضاي مجازي را به عنوان قتلگاه جوانان مسلمان مطرح كنند، افزود: اگر آگاه و هوشيار نباشيم؛ همه داشته‌هاي خود را از دست خواهيم داد، جوانان آينده‌سازان اين كشور هستند و اگر اعتقادات مذهبي سستي داشته باشند؛ فريب ظواهر غرب خواهند شد.

سخنران بعثه رهبري در كربلا با تأكيد بر اين‌كه مرام و مسلك حضرت اباعبدالله الحسين(ع) در هر زمان نجات‌بخش مستضعفان عالم است، گفت: انقلاب اسلامي ايران با تأسي از فرهنگ عاشورا به پيروزي رسيد و با تمسك به سيره اهل بيت عصمت و طهارت و عمل به آيات قرآني تداوم خواهد يافت.

منبع:حج


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین