عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
تجلیل از سازندگان «معمای شاه»/
بازیگر نقش وزیری در «معمای شاه» گفت: بهترین سکانسی که در این سریال بازی کردم بازی در مقابل بازیگر نقش امام خمینی (ره) بود و خاطره سالها پیشم زنده شد.

عقیق:مراسم تجلیل از سازندگان مجموعه «معمای شاه» با حضور سیدنظام‌الدین موسوی (مدیرعامل خبرگزاری فارس)، محمدرضا ورزی(کارگردان)، علی لدنی(تهیه‌کننده)، محمدرضا شریفی‌نیا،‌ حسام نواب‌صفوی،‌ مژگان ربانی، امیریل ارجمند (بازیگران) و مسعود عجمی (دستیار کارگردان) در خبرگزاری فارس برگزار شد.

«امیریل ارجمند» بازیگر نقش محمود وزیری در سریال «معمای شاه» درباره این نقش گفت: ایفای نقش محمود وزیری در «معمای شاه» سخت‌ترین کارم در طول زندگی بود. حتی از تئاتر «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری نیز دشوارتر بود.

وی ادامه داد: هیچگاه عادت ندارم تا همزمان با یک کار آنهم اینقدر مهم در کارهای دیگری نیز حضور داشته باشم و به همین خاطر در تمام این پنج سالی که مشغول بازی در این سریال بودم،‌ در هیچ پروژه‌ای حاضر نشدم چراکه به این کار تعهد داشتم. از طرفی مدت‌ها است که با ورزی دوستی قدیمی دارم و از این همکاری نیز به شدت راضی‌ام.

بازیگر سریال «تبریز در مه» با اشاره به سختی‌هایی که در این کار متحمل شده بود عنوان داشت: این سریال از زمان نگارش کار سنگینی به شمار می‌رفت. علی لدنی تهیه کننده نیز به سختی دکورهای این سریال را آماده و به نتیجه رساند. اما در کنار تمامی این سختی‌ها حاشیه‌هایی هم گریبانمان را گرفت که خب معتقدم برای کاری به این وسعت، طبیعی است که درگیر حاشیه شود. درست برخلاف اینکه باید از آن به خوبی تجلیل می‌شد. در حقیقت از بی توجهی‌هایی که به این سریال شد اصلا خوشحال نیستم و حقش نبود که درگیر حاشیه شود.

وی ادامه داد: یادم است خیلی کوچک بودم که شریفی نیا را در سریال «امام علی (ع)» دیدم و در ذهنم ماندگار شد و هیچوقت دوندگی‌ها و زحماتی که برای تولید «معمای شاه» کشید را از یاد نمی‌برم که با در دست داشتن برگه‌های فیلم‌نامه به این طرف و آن طرف می‌دوید.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها 2» در ادامه گفت: به ورزی خدا قوت می‌گویم چراکه برای تولید این سریال خودمان بودیم و خودمان. بعد از تجربه حضور در فیلم «شکارچی شنبه» دیگر عادت کرده بودم کارهای خوبی که در آنها بازی کردم،‌ مورد بی توجهی قرار بگیرند.

ارجمند ادامه داد: از حضورم در این سریال بسیار خوشحالم که تولید آن نیز با افتخار به پایان رسید. تجربه حضور در کنار بزرگانی چون قطب الدین صادقی، شریفی نیا، سعید نیکپور، یوسف صیادی، گوهر خیراندیش و ... به دانش بازیگری‌ام اضافه کرد.

 

وی با بیان خاطره‌ای واقعی از دیدارش با امام خمینی (ره) در نوفل لوشاتو نیز بیان داشت: زمانیکه 4 ساله بودم به دلیل تحصیل پدرم در فرانسه، امام را از نزدیک دیده بودم. خیلی خوب یادم است که پدرم مرا روی شانه‌هایش گذاشت که بتوانم به راحتی امام را ببینم. از همان کودکی ایشان را خیلی دوست داشتم و به گفته افرادی که از نزدیک با ایشان در ارتباط بودند، شخصیتی کاریزماتیک داشتند. همچنین پدرم و مادرم از شاگردان دکتر علی شریعتی بودند و به همین ترتیب کاست‌های او را شنیده بوده و از کودکی شناخت کاملی از وی داشتم.

این بازیگر ادامه داد: بهترین سکانسی که در این سریال بازی کردم بازی در مقابل بازیگر نقش امام خمینی (ره) بود که بعد از آن مقابل خودم قرار گرفتم و گفتم: امیریل فکر می‌کردی بعد از حدود 37 سال بتوانی دوباره خاطره نوفل لوشاتو را در این سریال تکرار کنی؟ در اصل خاطره‌ای که سالها پیش از دیدار با امام داشتم در این سریال زنده شد.

 

ارجمند در پایان نیز گفت: خیلی خوشحالم که در این سریال حضورم داشتم و از ورزی، لدنی و سایر عوامل سریال تشکر ویژه‌ای دارم که این فرصت را به من دادند. گروه فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» فقط به خبرگزاری فارس آمد و صحبت کرد و خیلی خوشحالم که الان با گروه تولید «معمای شاه» به اینجا آمدم.

در پایان این مراسم لوح یادبود و هدایای ارزنده‌ای توسط خبرگزاری فارس به عوامل «معمای شاه» اهدا شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین