عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۸۰۴
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
همزمان با سیزدهمین سال برپایی یادمان یاس کبود، به منظور تکریم و تعظیم مقام آسمانی دختر رسول الله صلی الله علیه و آله، شب شعر فاطمی جهرم فراخوان داد.
عقیق:همزمان با سیزدهمین سال برپایی یادمان یاس کبود، به منظور تکریم و تعظیم مقام آسمانی دختر رسول الله صلی الله علیه و آله، بزرگ بانوی عصمت و طهارت، حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها و ترویج فرهنگ شکوهمند فاطمی به روال دوازده سال گذشته، فاطمیه امسال نیز بهترین اشعار فاطمی خود را در محضر حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف عرضه می‌کنیم.

شاعران ارجمند و عزیز میتوانند در بخش اصلی فراخوان، بهترین سروده های خود را در مدح، منقبت و مرثیه ی شهادت آن بانوی مظلومه به دبیرخانه دائمی شب شعر ارسال کنند.
بخش ویژه فراخوان امسال، اشعار مرتبط با شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون است که به پاس حضور غیرتمندانه رزمندگان این لشکر در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت و تجلیل از مقام معنوی فرماندهان و شهدای آسمانی لشکر فاطمیون و خانواده های گران قدرشان ، اختصاص یافته است.
بلافاصله بعد از اتمام مهلت ارسال ، اشعار رسیده کد بندی و در اختیار سه نفر از داوران و اساتید شعر کشور قرار خواهد گرفت.
برگزیدگان ارجمند دعوت به مراسم و قرائت شعرشان در سیزدهمین شب شعر فاطمی و مفتخر به دریافت صله، هدیه و تندیس شب شعر خواهند شد.
دبیرخانه شب های شعر فاطمی جهرم. با کمال افتخار و احترام، متعهد به پذیرایی، اسکان و تسهیل در رفت و برگشت شاعران حضرت زهرا سلام الله علیها و پرداخت هزینه های ان است.

مهلت ارسال آثار : سی ام بهمن ماه نودو پنج

تاریخ برگزاری: پنجشنبه دوازدهم اسفند ماه نود و پنج همزمان با شام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
مکان برگزاری: جهرم، یادمان یاس کبود، آدرس الکترونیکی: 1351aub@gmail.com.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین