عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد.
عقیق:شبکه قرآن و معارف سیما همزمان با فرا رسیدن سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه‌هایی را تهیه و تدارک دیده است که در ذیل آمده است:

ویژه‌برنامه «طلیعه» تهیه شده توسط گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما همزمان با آغاز دهه فجر هر روز ساعت 10:30 صبح به مدت یک ساعت به روی آنتن می‌رود.

«رصد» دیگر برنامه‌ای است که با رویکرد اطلاع‌رسانی و تحلیل فعالیتهای قرآنی کشور و جهان ساعت 19:45 به مدت یک ساعت پخش خواهد شد. در ساخت برنامه رصد تلاش می‌شود تا از همکاری و حضور دیگر رسانه‌های قرآنی و دینی کشور و فعالان قرآنی در أقصی نقاط کشور و جهان نیز در جهت هم‌افزایی و ایجاد فضای هماهنگ خبری حول سوژه‌ها و موضوعات مهم قرآنی بهره گرفته شود.

جواد نصیری، مهدی احمدی و مهدی صفری اجرای کارشناسی این برنامه را برعهده دارند و حمید علیزاده نیز تهیه‌کننده این برنامه در گروه محافل و مسابقات قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما است.

«تفسیر سوره حمد» امام خمینی (ره) نیز به مدت 10 روز در بیست دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

انیمیشن «فرزندان آفتاب» از شنبه 9 بهمن‌ماه از ساعت 13:30 پخش می‌شود و تا 22 بهمن نیز ادامه دارد. این انیمیشن بخشی از فعالیتهای انقلابی جوانان و مردم ایران را در مقابل رژیم ستمشاهی نمایش می‌دهد.

«عطر زندگی» کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه‌کنندگی فریبرز فرهادی است که از ساعت 17 تا 19 پخش خواهد شد. کارشناسی، اطلاع رسانی، احکام، مستند، آشپزخانه سنتی از بخشهای مهم این برنامه خانوادگی است.

پخش سریال «صنوبر» درباره دوران نوجوانی امام خمینی (ره) دیگر برنامه شبکه قرآن است که از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 15:30 پخش خواهد شد.

همچنین روز جمعه یعنی پانزدهم و بیست و دوم بهمن به ترتیب فیلمهای سینمایی «کیمیا و خاک» و «بعد از آن شب» پخش خواهد شد.

برنامه «هم‌آوایی» در 7 قسمت 28 دقیقه‌ای که شامل مصاحبه و مرور خاطرات پیشکسوتان و قاریان بین‌المللی از پیروزی شکوهمند مردم ایران پخش روی آنتن خواهد رفت.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین