عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۷۱۲
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
10، 11 و 12 بهمن‌ماه
سومین دوره شب‌های شعر انقلاب طی 3 روز آینده در فرهنگ‌سرای اندیشه، دانشگاه تهران و حوزه هنری با حضور جمعی از شاعران پیش‌کسوت انقلاب و دیگر شاعران و علاقه‌مندان به مکتب ادبی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
عقیق:سومین دوره شب‌های شعر انقلاب که جمعه یکم بهمن‌ماه با حضور شاعران برتر استانی و سراسری در مشهد افتتاح شد، در 3 روز آینده، یک‌شنبه تا سه‌شنبه، 10، 11 و 12 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان اندیشه، ساعت 18 یک‌شنبه 10 بهمن میزبان شاعران و علاقه‌مندان به ادبیات انقلاب اسلامی خواهد بود و در این مراسم از مرحوم محمدرضا آغاسی تجلیل می‌شود.

همچنین تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران ساعت 16 دوشنبه 11 بهمن‌ماه به شعرخوانی شاعران انقلابی و تجلیل از مقام علمی و ادبی مرحوم سید حسن حسینی اختصاص خواهد داشت.

مراسم پایانی سومین دوره شب‌های شعر انقلاب نیز با حضور مدیران و مسئولان فرهنگی و هنری کشور و جمعی از شاعران انقلابی و با تقدیر و تجلیل از قادر طهماسبی (فرید) شاعر پیش‌کسوت انقلاب اسلامی، ساعت 18، سه‌شنبه 12 بهمن ماه در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها با مشارکت مجمع شاعران اهل بیت(ع)، حوزه هنری، فرهنگ‌سرای اندیشه، دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، موسسه شهرستان ادب و  فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.

در این دوره از برنامه‌های شب‌های شعر انقلاب، بیش از شصت شاعر انقلاب اسلامی به شعرخوانی خواهند پرداخت.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین