عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

با حضور برگزیدگان هیات‌های محوری کشور صورت گرفت
هفتمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور در جوار مسجدمقدس‌جمکران برگزار شد . در این مراسم از حاج‌اصغرگنج‌خانلو(زنجانی) مداح روشندل آذری‌زبان با حضور حجت الاسلام سید حسین مومنی ، استاد کلامی زنجانی تجلیل شد.

عقیق: در این همایش که پانصد نفر از مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور حضور داشتند اساتیدی چون آیت الله اراکی، حجت الاسلام دکتر آقاتهرانی، حجت‌الاسلام ‌دکتر رفیعی، حجت‌الاسلام دکتر زیبایی‌نژاد، حاج حسین یکتا، حاج علی انسانی، حاج عباس حیدرزاده، دکتر باقری کنی و حاج سیداحمدعبودتیان طی دو روز سخنرانی کردند.

تجلیل از حاج‌اصغرگنج‌خانلو(زنجانی) مداح روشندل آذری‌زبان یکی از برنامه‌های ویژه این مراسم بود.

حاج اصغر زنجانی یکی از ستایشگران اهل‌بیت(ع) است که در دل عشاق سیدالشهدا(ع) از محبوبیت خاصی برخوردار است. بیشتر مداحان کشورمان با او مجالست و معاشرت داشته و دارند. حاج اصغر زنجانی علاقه خاصی به مرحوم منزوی شاعر دلسوخته امام حسین(ع) دارد. عشق و علاقه‌اش به انقلاب و امام راحل(ره) تا حدی بود که وقتی امام خمینی (ره) در مدرسه مرحوم آیت‌الله بروجردى، نماز جماعت اقامه می‌کردند، ایشان نیز اذان می‌گفت.

«آنان که غمت به جان خردیدند حسین/ یکباره به خون خود تپیدند حسین/ افسوس که خونین کفنان ایران/ جان دادن و کربلا ندیدند حسین

این  رباعی معروفی است که حاج اصغر گنج خانلو در بین رزمنده های دفاع مقدس و درگردانهای خط شکن زنجان، با نوای گرم و دلنشینش فضای معنوی جبهه را تعالی می‌بخشید.







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین