عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۴۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
مدیر مسئول موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه از برگزاری آیین آغاز به کار مرکز تخصصی صحیفه سجادیه با حضور، تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و برخی از مدیران استان هرمزگان در شهر مقدس قم خبر داد.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی لبخندان، مدیر مسئول موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه در گفتگویی در بندرعباس اظهار کرد: مرکز تخصصی صحیفه سجادیه امروز(3 بهمن) با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و برخی از مدیران استان هرمزگان در شهر مقدس قم رسماً افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه این مرکز تخصصی با هدف تربیت استاد و پژوهشگر در زمینه صحیفه سجادیه راه اندازی شده است، افزود: 70 نفر از طلاب سطح سه و چهار در نخستین دوره آموزشی این مرکز نام نویسی کرده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین لبخندان، مدت زمان برگزاری دوره های آموزشی این مرکز را یک ساله اعلام و بیان کرد: دوره نخست از اول بهمن ماه جاری با حضور 30 نفر از طلاب آغاز شده است.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه یادآور شد: مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در شهر قم میدان توحید، خیابان مالک اشنر، نبش کوچه 9 واقع شده است و زیر نظر حجت الاسلام محمدصادق کفیل اداره می شود.

وی، دیدار مسئولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه با آیت الله العظمی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید، آیت الله حسینی بوشهری و آیت الله مقتدایی از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

گفتنی است؛ موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه به منظور برنامه ریزی و پیگیری هدفمند برای اجرای هرچه بهتر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) که هرساله همزمان با شهادت این امام همام به محوریت استان هرمزگان در اقصی نقاط کشور و برخی از کشورهای جهان برگزار می شود، در نیمه نخست سال جاری تاسیس شد.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین