عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
قره‌شیخلو بیان کرد:
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم از دیدار خصوصی جمعی از قرآنیان کشور با رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: ایشان در این دیدار صمیمی بر کارشناسی برنامه‌های قرآنی کشور تأکید کردند.
عقیق:مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌و‌گویی، در رابطه با دیدار خصوصی جمعی از قرآنیان کشور با رهبر معظم انقلاب که چندی پیش برگزار شد، اظهار کرد: از نماز مغرب و عشا با همراهی حدود ۱۵ نفر از اساتید و پیشکسوتان که شامل جمعی از هیئت‌امنای سازمان دارالقرآن و برخی از دوستان قرآنی بودند، توفیق داشتیم که خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیده و جلسه‌ای بسیار صمیمی شکل گرفت.

رئیس سازمان دارالقرآن با بیان اینکه این جلسه حدود دو ساعت به طول انجامید و فقط به کلیات آن اشاره خواهد داشت، تصریح کرد: رهبر انقلاب در این جلسه در حق حضار بسیار لطف داشتند و خیلی از دوستان را حتی از نزدیک با نام می‌شناختند. هم دوستان نکاتی را محضر ایشان اعلام کردند و هم ایشان فرمایشات بسیار کلیدی و راهگشا فرمودند که به برخی از محورهای این جلسه به صورت کلی اشاره می‌کنم.

قره‌شیخلو ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این جلسه به نیاز کشور به برنامه‌های قرآنی و اینکه باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود، بسیار تأکید داشتند و فرمودند که کار قرآنی باید در کشور روز به روز توسعه پیدا کند و مجرای این کار نیز دستگاه‌هایی مانند سازمان‌های تبلیغات اسلامی و اوقاف هستند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم اظهار کرد: نکته بعدی که رهبر انقلاب خیلی بر آن تأکید فرمودند، مسئله کارشناسی برنامه‌های قرآنی در کشور بود. ایشان خیلی تأکید کردند که بر روی برنامه‌ها کارشناسی صورت گیرد و سلایق مختلف در کنار هم قرار گیرند و تعامل داشته باشند تا برنامه‌ها باکیفیتی که پشتوانه کارشناسی دارد، اجرا شود.

وی تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب همچنین، در ادامه به نکته‌ای در رابطه با آموزش و پرورش اشاره کرده و فرمودند که هنوز به آن جایگاهی که از آموزش و پرورش انتظار می‌رود، دست پیدا نکرده‌ایم و باید تلاش بیشتری در آن بخش انجام دهیم.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم بیان کرد: بخش دیگری از این جلسه صمیمی نیز به دلیل حضور جمعی از قرآنیان حاضر که برخی از ایشان شاید قبل از پیروزی انقلاب با رهبری معظم ارتباط داشتند، به ذکر خاطرات جلسات قبل و بعد از انقلاب گذشت و در مجموع باید اشاره کنم که جلسه بسیار گرم و صمیمی با رهبر انقلاب اسلامی داشتیم که به زودی ان‌شاء‌الله ثمرات آن در جامعه مشهود خواهد شد.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین