عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۳
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین:
حجت الاسلام نظری گفت: امروز داعش و سایر دشمنان واقعی اسلام در صدد از بین بردن نشانه‌های دین و پایگاه‌های آن در دنیا هستند.
عقیق:حجت الاسلام عباس نظری در همایش روحانیون، ائمه جمعه وجماعات وطلاب مدارس علمیه که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزارشد به فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر اشاره و اظهارکرد:  دشمن در عرصه های مختلف در صدد تخریب و از بین بردن ارزش های دینی اسلامی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: روحانیون نقش مهمی در آموزش مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه بر عهده دارند، چرا که آموزش آن‌ها بر اساس موازین دین مبین اسلام است، بنابراین تقویت اعتقادات دینی اقشار مردم به ویژه جوانان، با رهبری روحانیان هجمه های فرهنگی رسانه‌های غرب و شبکه‌های ماهواره‌ای، مظاهر تهاجم فرهنگی را خنثی می‌کند.

وی با اشاره به این که دشمن در مسائل فرهنگی اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده است، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری  که همواره مورد تأکید و توجه ایشان بوده، مقوله تهاجم فرهنگی است و آنچه مسلم است، این است که دشمن، تهاجم خود را از جبهه فرهنگی شروع کرده و در حال گسترش است، لذا اگر اقدام شایسته صورت نگیرد، قطعاً این غده سرطانی به تمام پیکره ایران اسلامی سرایت می‌کند.

حجت الاسلام نظری یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی ابتدا در تهاجم فرهنگی، کودکان، نوجوانان و جوانان را به عنوان هدف قرار دادند وامروز نقش خانواده‌ها، روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه بسیار خطیر بوده و باید بیش از پیش این موضوع مهم را در جامعه تبیین نمایید.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با تمام ترفندهای شیطانی و ضد انسانی در صدد ضربه زدن به فرهنگ اسلامی از طریق برنامه‌های مختلف اینترنتی و شبکه‌های ماهواره‌ای هستند تا باورها و اعتقادات را در نسل جوان تضعیف کنند، لذا روشنگری روحانیون، ائمه جمعه و جماعات ضروری است.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین