عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
حضرت آیت الله علوی گرگانی تاکید کردند:
باید برای همه جهانیان گفته شود که دین اسلام دین جهانی وکامل است، این دین نیامده تا سایر ادیان را نفی ویا نهی کند، بلکه آمده دین کاملتری را ارائه دهد.
عقیق:حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار در رونمایی از آثار قرآنی با بیان اینکه برای اثر گذاری بهتر مبانی لازم است با لسان همان قوم سخن گفت و مباحث دینی را پیام رسانی کرد، بر اهمیت وتوجه بیشتر به این مباحث تاکید کردند.  

معظم له بیان داشتند: باید سعی کرد برای ترویج مبانی دینی با زبان روزهای دنیا آشنا شد  تا بتوان با استفاده از زبان همان کشورها مباحث اسلامی را انتقال  داد.

 ایشان افزودند: خدای متعال برای ابلاغ دین، هرپیامبری را با زبان همان قوم به سمت آنها می فرستاد تا آن پیامبر بتواند اثر گذار بهتری داشته باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه اثر بخش ترین و جهانی ترین کتاب آسمانی قرآن است گفتند: نباید از عظمت، بزرگی و محتوای بی نظیر این کتاب آسمانی غفلت کرد.

 معظم له با بیان اینکه دین پیامبر خاتم(ص)، جهانی و اختصاص به قوم خاصی ندارد، افزودند: اگر  مبانی جایگاه و عظمت دین اسلام به درستی ترویج شود همه جذب اسلام خواهند شد.

 ایشان افزودند: باید برای همه جهانیان  گفته شود که دین اسلام دین جهانی و کامل است، این دین نیامده تا سایر ادیان را نفی و یا نهی کند، بلکه آمده دین کاملتری را ارائه دهد.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین