عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: واقعیت‌ها را باید به طور درست به مردم منتقل کرد و مداحان در این میان باید با مطالعه دقیق نسبت به مسائل دینی و تاریخی اشراف داشته باشند.
عقیق:آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در نشستی با  جمعی از مداحان اهل‌بیت در استان هرمزگان اظهار کرد: واقعیت‌ها در طول تاریخ به دست دشمنان دین خدا و دشمنان اهل‌بیت(ع) دستخوش تحریف می‎شود و مداحان باید با مطالعه دقیق، چشمه معرفت خویش را از معارف دینی و الهی سیراب کنند.

وی با بیان این که واقعیت‌ها باید به طور درست و بر پایه منطقه به مردم منتقل شود، خطاب به مداحان از آنها خواست تا مطالعه خود را بر پایه منابع مناسب افزایش دهند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان افزود: اصلی‌ترین دغدغه رسول خدا و امامان معصوم ما در طول دوران حیات‌شان دفاع از اسلام واقعی و ایستادگی در برابر شبهاتی بود که از سوی دشمنان مطرح می‌شد و حتی قیام امام حسین(ع) نیز بر پایه همین نگاه شکل گرفت.

نعیم‌آبادی تأکید کرد: مسلمان واقعی باید به همان اندازه که در حزن ائمه اطهار و اهل‌بیت(ع) ناراحت و غمناک است، در خوشی و شادی آنان نیز باید خوشحال و مسرور باشد و اسلام دینی است که بر پایه اعتدال، منطق و اندیشه بنا شده و هیچ کس نمی‌تواند اسلام واقعی را زیر سوال ببرد و یا شبهه‌های به اسلام وارد که کند که اسلام قادر به دفاع از خویش در برابر آن نباشد.

وی از مداحان خواست تا در مقابل شبهات بایستند و نوع مداحی و مفاهیم مداحی خود بر پایه اصول اسلام و اندیشه اسلامی و الهی قرار دهند و این مهم جز با افزایش مطالعه و رشد آگاهی‌های دینی میسر نیست.

امام جمعه بندرعباس گفت: در سایه فضای شبهه آلود است که دشمنان موفق می‌شوند سخنان بیهوده خود را به کرسی بنشانند اما اگر جامعه اسلامی هوشیار بوده و چهره‌های شاخص اجتماعی نیز خودشان را در برابر مسائل انحرافی و خرافات مجهز به علم کرده باشند، شبهات به راحتی کنار می‌رود.


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین