عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۰۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
به مناسبت سالگرد وفات استاد اخلاق؛
23 دی ماه سالگرد وفات استاد اخلاق آیت الله مجتهدی تهرانی (ره)است.
عقیق:دیروز سالگرد وفات حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی بود.(۸۶/۱۰/۲۳) عالمی که همه او را به سبک خاص سخنرانی ها و رفاقت هایش با جوانان می‌ شناسند.

 در متن وصيت‌نامه آيت الله مجتهدي تهراني آمده است

اينجانب احمد شهرت مجتهدي تهراني فرزند باقر تاريخ تولد 1302 خورشيدي پس از اقرار به يگانگي خداوند و اعتقاد به ارسال 124 هزار پيغمبر عليهم السلام كه 313 نفر آنها مرسل و پنج نفر ايشان اولوالعزم هستند و اقرار به خاتم النبين و المرسلين بودن وجود مقدس پيغمبر اسلام (ص) كه بعد از آن حضرت،پيغمبري نخواهد آمد و اقرار به كتب آسماني خاصه قرآن مجيد كه از دستبرد و تحريف مصون و محفوظ مانده و اقرار به امامت دوازده امام (ع) كه اول ايشان حضرت علي بن‌ابي طالب (ع) و آ‌خر ايشان حضرت مهدي صاحب العصر و الزمان (عج) كه زنده و غايب مي باشند و انشاءالله به امر الهي ظهور خواهند فرمود.

و اقرار به مرگ، سوال در قبر، قيامت، حساب نامه عمل ،صراط، ميزان، بهشت، جهنم و خلاصه اقرار به آنچه كه مرحوم شيخ صدوق رحمه الله در كتاب اعتقادات نوشته‌اند، دارم، در حالت صحت جسم و سلامت اعضا و از روي عقل و كمال رغبت و اختيار بدون كوچكترين جبر و اكراهي وصيت مي‌نمايم ...

از طلاب مدرسه حلاليت مي طلبم، آقايان مدرسين ان شاءالله با جديت تمام به درسها مشغول باشند و مقبره حقير در خود مدرسه است. ان شاءالله شب هاي سينه زني چند نفر «كنار قبر حقير روضه بخوانند و طلب مغفرت نمايند.»
 
والسلام عليكم و رحمة الله بركاته
احمد مجتهدي تهراني
منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین