عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۲۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
مراسم نخستین سالگرد شهادت ۱۴ تن از شهدای مدافع حرم که در دی ماه سال گذشته و در دفاع از حریم عقیله بنی هاشم به شهادت رسیده بودند، برگزار می‌شود.

عقیق:مراسم اولین سالگرد شهدای مدافع حرم یگان فاتحین سپاه سیدالشهداء که دی ماه سال گذشته در منطقه خان طومان به شهادت رسیده بودند، امروز سه شنبه 21 دی ماه برگزار می شود. این مراسم با حضور خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم از ساعت 19 در مسجد ارگ تهران برگزار می‌شود.

اسامی این 14 شهید مدافع حرم به شرح زیر است: «مرتضی کریمی»، «عباس آبیاری»، «علیرضا مرادی»، «عباس آسمیه»، «محمد آژند»، «مجید قربانخانی»، «حسین امیدواری»، «امیرعلی محمدیان»، «مهدی حیدری»، «محمد اینانلو»، «رضا عباسی»، «علی آقا عبداللهی»، «میثم نظری» و «مصطفی چگینی» همگی این شهدا داوطلبانه برای دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم راهی سوریه شده بودند که به غیر از شهید «علی آقا عبداللهی» که در تاریخ 23 دی ماه به شهادت رسیده بود، در 21 دی ماه سال گذشته به دست تروریست‌های تکفیری در منطقه خان طومان به شهادت رسیدند. از این شهدا، پیکرهای مطهر شهید «آبیاری»، «آژند»، «حیدری»، «مرادی» و «امیدواری» به کشور بازگشته است و پیکرهای بقیه شهدای نام برده، همچنان مفقود است.

منبع:تسنيم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین