عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۲۷۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
سومین سوگواره رسانه‌ای «طریق الحسین» پیرامون پیاده‌روی عظیم مردمی در اربعین حسینی(ع) آغاز به کار کرد.
عقیق: سومین سوگواره رسانه‌ای «طریق الحسین»، برای سومین سال متوالی با هدف استفاده از ظرفیت‌های گسترده رسانه‌ای برای ثبت و ترویج مفاهیم والای فرهنگ عاشورا و زیارت اربعین و اجرای پژوهشی تصویری در بیان عظمت، شکوه و وحدت مسلمانان و همچنین فراهم آوردن محفلی برای ثبت سوغات سفر معنوی زیارت اربعین برگزار می‌شود.
این سوگواره به صورت مردمی و در شش بخش؛ عکس(عکاسی حرفه‌ای و عکس تلفن همراه)، فیلم (مستند، کوتاه و نماهنگ)، پوستر و تصویرسازی کتاب کودک، متون ادبی (شعر، داستان کوتاه، سفرنامه و خاطره)، نقاشی کودکان و موشن گرافیک در سطح ملی برگزار می‌شود.
شرکت در این سوگواره برای کلیه افراد اعم از آماتور و حرفه‌ای بلامانع است.
آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره 15 دی ماه 1395 خواهد بود. همچنین آثار برگزیده علاوه بر اینکه در حاشیه آیین اختتامیه سوگواره به نمایش گذاشته خواهند شد، در نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی استانی، ملی و بین‌المللی نیز در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.
یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سومین سوگواره رسانه‌ای طریق‌الحسین(ع)، نحوه به اشتراک گذاشتن و نمایش آثار در شبکه‌های اجتماعی و نشر دیجیتال آثار در سراسر دنیا با استفاده از هشتک‌های مشترک و پربازدید در شبکه‌های اجتماعی است.

از دیگر نکات حائز اهمیت جوایز متفاوت معنوی و ارزشمندی است که در کنار جوایز مادی به برگزیدگان اهدا خواهد شد؛ جوایزی همچون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، مجوز عکاسی با دوربین حرفه‌ای در عتبات عالیات و یا حرم مطهر امام رضا(ع) که در نوع خود بی‌نظیر است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با قوانین شرکت در سوگواره، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.ArbaeenPortal.com مراجعه و یا در ساعات اداری با دبیرخانه سوگواره با شماره 02188171420 و یا 02188176004 تماس بگیرند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین