عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۲۳۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
رئیس شورای هماهنگی خوزستان:
حجت‌الاسلام سپهر با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد پیدا و پنهان فتنه ۸۸ از سوی طلاب و روحانیون، از اجرای ویژه برنامه‌های ۹ دی در بیش از ۶۰ نقطه استان خوزستان خبر داد.

عقیق:حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگویی در اهواز، با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۹ دی، اظهارداشت: ۹ دی یوم‌اللهی بزرگ در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که گرامیداشت آن بر همه آن‌هایی که به اندیشه امام و شهدا پایبند هستند، واجب و فریضه است.

وی، برگزاری با شکوه یوم‌ الله ۹ دی را یک تکلیف برشمرد و تصریح کرد: پیروان مکتب پیامبر اسلام(ص) که حرف و فتوایشان از مرجعیت دینی می‌گیرند، باید سالروز ۹ دی را با اهتمام و شیوه خاصی برگزار کنند؛ چراکه مرجعت دینی و رهبر انقلاب اسلامی این روز را یوم‌الله عنوان کرده و به همین دلیل بر همگان لازم است تا این روز را پاس داشته و آن را گرامی دارند.

حجت‌الاسلام سپهر، با اشاره به‌ ویژه برنامه‌های یوم‌ الله ۹ دی در سطح استان خوزستان، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شد که ویژه برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی، در بیش از ۶۰ نقطه استان خوزستان شامل «مرکز استان»، «شهرستان‌ها» و «بخش‌ها» برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، تصریح کرد: همه نهادهای انقلابی، مساجد، حسینیه‌ها، هیئات مذهبی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، تشکل‌های دینی، نشریات انقلابی، علما و روحانیون حوزه‌های علمیه در برگزاری ویژه برنامه‌های ۹ دی سهیم بوده و إن شاءالله به‌صورت باشکوهی آن را برگزار می‌کنند.

این مسئول فرهنگی، از اجرای چند برنامه ویژه در مرکز استان خبرداد و افزود: نخستین برنامه ۸ دی ماه، در مسجد امام حسن عسکری(ع) با حضور علما و روحانیون حوزه‌های علمیه و دومین برنامه صبح روز ۹ دی، در حسینیه ثارالله کلان‌شهر با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصلحی، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سپهر، با اشاره به نقش مبلغان حوزه‌های علمیه در تبیین ابعاد و زوایای حماسه ۹ دی، بیان داشت: یکی از برنامه‌هایی که به این مناسبت، در نظر گرفته شده و اجرای آن بر عهده سازمان تبلیغات و مدیریت حوزه علمیه خوزستان است، تبلیغ طلاب و مبلغان در کلیه مدارس تحصیلی با هدف تبیین ابعاد و زوایای حماسه ۹ دی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان با اشاره به نقش ائمه جماعات مساجد در دعوت مردم برای حضور گسترده در ویژه برنامه‌های ۹ دی، اظهارداشت: از آنجایی که مقام معظم رهبری، این روز را یوم‌الله نامیده و بر همه علما و روحانیون و آن‌هایی که از زوایای پنهان جریان فتنه ۸۸ مطلع بودند، تأکید به «بیان و تبیین ابعاد و زوایای مغفول مانده فتنه در جامعه» داشتند، لازم است که ائمه جماعات مساجد، ضمن اجابت این فرمان ولایت، مردم را به حضور در ویژه برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی، دعوت کنند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین