عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۲۳۴۸
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
هیئت رزمندگان اسلام با برپایی مسابقه ای به پیشواز یوم الله 9 دی رفته است.
عقیق:حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید. حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) را شاد کرد.

مقام معظم رهبری در اهمیت این امر چنین می‌فرمایند: مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد. (خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران در حرم امام خمینی (ره) در بیست و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) 89/03/14)

در همین راستا، هیئت رزمندگان اسلام درآستانه سالروز یوم الله 9 دی، ضمن اعلام حمایت قاطع از این رخداد ملی اقدام به برگزاری مسابقه با مضمون این روز تاریخی کرده است.

تمامی شرکت کنندگان می‌توانند ضمن ارسال یک جمله مرتبط با 9 دی در قرعه کشی 5 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر کدام به ارزش 4/000/000 ریال شرکت کرده و برای بهترین جمله‌ ثبت شده نیز جایزه‌ای ویژه به مبلغ 5/000/000 ریال دریافت کنند.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین