عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۲۰۳۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۱
رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن:
رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن گفت: مشخص است که در جهان اسلام افرادی که دنبال تقریب و همگرایی بین شیعه و سنی هستند در معرض تهدید تکفیریها قرار دارند.
عقیق:مسعود شجره، رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن در مراسم اختتامیۀ سی‎امین کنفرانس وحدت اسلامی که در سالن همایشهای سازمان صدا و سیما برگزار شد، گفت: دلیلی که می‌توانم از آن برای حضور در این مراسم نام ببرم، این است که امسال متفاوت از سالهای گذشته فردی در میان ما حضور ندارد و آن کسی نیست جز شیخ ابراهیم زکزاکی.

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن با تأکید بر شخصیت والای ابراهیم زکزاکی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز شیخ ابراهیم زکزاکی را از جمله‎های شیوخ بزرگ تقریبی شمردند.

وی وهابیت تکفیری را عامل اقدامات خصمانه بر ضد مسلمانان در نیجریه دانست و افزود: مشخص است که در جهان اسلام افرادی که دنبال تقریب و همگرایی بین شیعه و سنی هستند در معرض تهدید تکفیریها قرار دارند.

شجره یادآور شد: تکفیری‎ها به جهت همین روحیۀ تقریبی، شیخ ابراهیم را مورد هدف قرار دادند و نه تنها او بلکه خانوادۀ او را مورد آزاد و اذیت قرار دادند، فرزندان او را دستگیر و به قتل رساندند. متأسفانه صدها نفر با تحریکات تکفیریها در نیجریه کشته شدند و تعداد زیادی نیز در زندانهای این کشور به سر می‎برند که باعث تأسف است.

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن چه کسی از این اقدامات سود می‎برد؟ بدون شک عربستان و رژیم صهیونیستی بهره برندگان اصلی از این وضعیت هستند.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین