عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی:
مؤسس پویش «مقتدای مقتدر تنها نیست» گفت: ۱۷۰ روز از مطالبه رهبری برای برخورد با مسئله حقوقهای نجومی می‌گذرد اما اقدام جدی صورت نگرفته است.
عقیق: پویش «مقتدای مقتدر تنها نیست» با شعار «دیوان محاسبات مماشات ممنوع» درباره فیش‌های نجومی و سخنان مقام معظم رهبری، توسط حجت‌الاسلام بی آزار تهرانی در فضای مجازی شکل گرفته که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام احسان بی آزار تهرانی موسس این پویش در گفـت‌وگویی درباره علت تشکیل این پویش مردمی، اظهار کرد: این حرکت یک حرکت صرفاً مردمی با انگیزه دفاع از حقوق مردم است و گرایش سیاسی ندارد. دلیل اینکه در ابتدا هم مسئله حقوقهای نجومی را مطرح کردیم صحبتهای اخیر امام خامنه‌ای در بین نیروی دریایی بود که از عدم توجه و مسامحه راجع به این مسئله سخن گفتند.

وی افزود: اینجانب و طیفی از اقشار مذهبی که جامعه با مشاهده این مشکلات بر آن شدیم تا حرکتی انجام دهیم  چرا که اگر اهل علم ببینند عده‌ای اکل باطل می‌کنند و کسوت کنند، مشارکت و خیانت است و نمی‌توان ساکت شد.

موسس پویش مردمی افزود: بلافاصله بعد از این حرکت مسئولان امر جدی‌تر وارد عمل شدند. رئیس قوه قضائیه از کم توجهی دیوان محاسبات به این مسئله سخن گفت که اگر اقدام جدی نشود مستقلاً پرونده‌ها را بررسی می‌کنیم. رئیس‌جمهور هم نامه‌ای به رئیس دیوان نوشته و گفته که کاملاً باید گزارش داده شود.

این خطیب معروف خاطرنشان کرد: امسال سال «اقدام و عمل» بود و با بوروکراسی و نامه نگاری کاری پیش نمی‌رود و نمی‌توان مشکلات را حل کرد. تقاضای ما این است که بجای پرداختن به منازعات سیاسی به وضعیت معیشت  مردم و مستضعفان رسیدگی شود.

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با تأکید بر اینکه اصل پویش ما بر این اساس است که بی‌توجهی به حقوقهای نجومی به اصل نظام ضربه می‌زند، گفت:‌ 170 روز از مطالبه رهبری می گذرد اما اقدام جدی نشده است. ما بنا به جنجال نداریم اما اگر مسئولین امر نسبت به این مفاسد بی تفاوت باشند عامه مردم سکوت نخواهند کرد و برخورد با مفسدین اقتصادی مطالبه اصلی مردم است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین