عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۴۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳
حاج محسن طاهری با بیان اینکه امام راحل عظیم الشأن بسیار بر سنت گرایی در عزاداری تأکید می کردند، گفت: نباید پایمان را از گلیم مان درازتر کنیم.
عقیق:یک مداح پیشکسوت اهل بیت(ع) با بیان اینکه امام راحل عظیم الشأن بسیار بر سنت گرایی در عزاداری تأکید می کردند، گفت: نباید پایمان را از گلیم مان درازتر کنیم.

حاج محسن طاهری اظهار کرد: به اعتقاد من همچنان که مقام معظم رهبری بارها فرمودند نسل الآن کمتر از نسل اول انقلاب نیست بلکه پر حرارت تر و با شور و نشاط تر هستند، از همین ویژگی می توان فهمید که عزاداری ها پرشورتر و جمعیت ها بیشتر شده و اقشار مختلف خود را به عزاداری می رسانند.

این مداح اهل بیت با طرح این سؤال که آیا ما الگوی مناسبی داریم که آن گونه باشیم؟ گفت: مردم باید به سنت عزاداری نگاه کنند. امام راحل عظیم الشأن خیلی بر سنت گرایی در عزاداری تأکید می کردند. درست است که با الگوهای جدید داریم جلو می رویم و در تغییر نوحه ها تردیدی نیست اما ما نباید اصل را فراموش کنیم.

وی در واکنش به حاشیه هایی که برای صحبت های یک مداح معروف به وجود آمد، تأکید کرد: چون این افراد خودشان هستند من خیلی به این مسائل ورود پیدا نمی کنم و له یا علیه آنها صحبتی نمی کنم. نظر شخصی من این است که نباید پایمان را از گلیممان درازتر کنیم. جواد الائمه فرمود «خدا رحمت کند کسی را که قدر و جایگاه خودش را بشناسد».

منبع:جماران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین