عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۲۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی؛
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه بازگشت زائران اربعین به کشور به خوبی در حال انجام است،‌ گفت: خوشبختانه زائران در حال مدیریت سفر هستند و یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر وارد کشور شده‌اند.
به گزارش عقیق؛ حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با تسنیم؛ درباره آخرین وضعیت بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور اظهار کرد: بیش از دو میلیون نفر از زائران کشورمان امسال در مراسم پیاده‌روی اربعین و زیارت عتبات عالیات در کشور عراق حضور یافتند.

وی ادامه داد:‌ خوشبختانه زائران کشورمان که از مرزهای سه‌‌گانه و هوایی به عراق اعزام شدند زمان بازگشت خود به کشور را به درستی مدیریت کرده‌اند و  ورودی آنها به کشور در ساعات گذشته مناسب بوده است.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی تصریح کرد: تا امروز دوشنبه یک آذر ماه نزدیک به یک میلیون و 400 هزار نفر از زائران اربعین حسینی وارد کشور شده‌اند.

گودرزی خاطرنشان کرد: زائران اربعین حسینی در حال بازگشت به کشور هستند و مسیرهای مواصلاتی از مرزهای سه‌گانه‌ دچار ترافیک سنگین اما روان است.

وی عنوان کرد: بیشترین ترافیک از مسیرهای خروجی مرز مهران به استانهای کشور است که البته با مدیریت مناسب مسئولان ذیربط شاهد رضایتمندی زائران و روان بودن ترافیک هستیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین