عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۲۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
حاج حسین سازور در گفتگو با عقیق:
این مردمی که پیاده روی می آیند قیامتشان به سمت امام حسین(ع) است و هر روز به کوری دشمنان اسلام پررونق تر خواهد شد.
عقیق- مجتبی برزگر از کربلای معلی؛ اطراف حرم حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) هوا بغض آلود است؛ هرچند نفری حلقه ماتم می زنند و در رثای مظلومیت اهل بیت عزاداری می کنند. در این بین هیئت موج الحسین و حاج حسبن سازور را دیدیم و از ایشان خواستیم نظرش را درباره حرکت عظیم پیاده روی حسینی بگوید.
حسین سازور مداح اهل بیت در پاسخ به این سوال که پیاده روی اربعین را چطور دیدید٬ گفت: مردم اگر حقیقت این پیاده روی را بدانند به این نقطه می‌رسند که قیامت همین پیاده روی است؛ منتها باید بدانیم به سوی چه کسی می آییم و به سوی چه کسی خواهیم رفت.
وی افزود: این مردمی که پیاده روی می آیند قیامتشان به سمت امام حسین(ع) است و هر روز به کوری دشمنان اسلام پررونق تر خواهد شد.
سازور در خصوص فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون حرکت عظیم اربعین و هجمه پراکنی برخی که دنبال کمرنگ کردن این حرکت پرشور فرهنگی هستند٬ تاکید کرد: هر وقت خدا کمرنگ شد امام حسین(ع) نیز کمرنگ می شود و اینچنین اتفاقی نخواهد افتاد. امام حسین(ع) بقا دارد چه بدخواهان بدانند و چه ندانند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تا خداوند هست، امام حسین(ع)٬ راهپیمایی٬ اربعین٬ گری و٬ روضه هستند و این لذت های معنوی تمام شدنی نیست و تا یوم القیامه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین