عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۲۲۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
همگام با زائران عشق در طریق الحسین (ع)/
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید براینکه ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشته‌اند، گفت: مشکلی برای ورود زائران به کشور در مرزهای سه‌گانه نداریم.
به گزارش عقیق به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری امروز در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: امسال 2 میلیون و 100 هزار نفر از مرزهای کشور به عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تاکنون 50 درصد این زائران به کشور بازگشته‌اند، افزود: مشکلی برای ورود زائران به کشور در مرزهای سه‌گانه نداریم. از مردم می‌خواهیم که سفر خود را مدیریت کرده تا به لطف خداوند در چند روز آینده شاهد ورود بدون مشکل تمامی زائران عزیز به کشور باشیم.

وی با بیان اینکه امسال استقبال بسیار خوبی از برگزاری مراسم اربعین توسط مردم انجام شد، گفت: بسیاری از مشکلاتی که در سال گذشته در مرزها وجود داشت، برطرف شده است.

سردار اشتری با بیان اینکه امنیت خوب و مطلوبی در مرزها حاکم است و تردد در هر سه مرز به خوبی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تردد بیش از 2 میلیون نفر در مدت 2 هفته از مرزهای کشور به عراق آن هم بدون مشکل نشان‌دهنده اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید براینکه ترددی روان و بدون مشکل را در هر سه مرز مهران، چزابه و شلمچه شاهد هستیم و خوشبختانه امسال در زمان تردد زائران در مرزها گره ترافیکی نداشتیم، ادامه داد: عزیزانی که با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده‌اند در زمان بازگشت عجله نکنند و حتماً نکات ایمنی رانندگی را رعایت کنند که بدون حادثه و مشکل به شهرهای خود بازگردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین