عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۲۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
معاون استاندار ایلام:
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: امکان اسکان موقت 150 هزار نفر در مهران فراهم شد.
به گزارش عقیق، حسین کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: کار ورود زوار از مرز مهران در حال انجام است و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شده و زوار در حال ورود به خاک میهن ایران اسلامی در مرز بین‌المللی مهران هستند.

وی ادامه داد: در همه بخش‌ها با توجه به حجم زیاد ترددها بروز نواقص و ضعف‌ها طبیعی است اما تلاش می‌شود میزان نواقص با کمک و همراهی زوار و تلاش مسؤولان کاسته شود.

این مسؤول اضافه کرد: مسؤولان تمام جدیدیت خود را برای شناسایی و برطرف کردن نقاط آسیب‌زا در تردد زوار به کار گرفته و اقدامات لازم را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زوار فراهم کرده‌اند.

کلانتری تصریح کرد: اکنون امکان اسکان اضطراری در شرایط سخت برای 150 هزار نفر با مسؤولیت کمیته امداد و نجات در مرز مهران فراهم شده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: همچنین امکان پذیرایی از زائران به تعداد 350 هزار پرس غذای گرم در هر وعده فراهم شده است که جا دارد از مردم مهران تقدیر و تشکر شود.

وی ادامه داد: افزون بر این، پیش‌بینی تامین وسیله انتقال زائران به تعداد روزانه 4 هزار دستگاه اتوبوس در روزهای اوج ورود زائران از تدابیر اتخاذ شده مسؤولان در مرز مهران بوده تا زوار بتوانند به راحتی راهی شهرهای خود شوند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین