عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۱۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری اعلام کرد: با توجه به افزایش قابل توجه تعداد مسافرانی که از روز گذشته قصد عبور از مرز مهران برای رسیدن به عراق را داشتند تصمیم بر آن شده که راه‌های ورودی به سمت این مرز تا اطلاع ثانوی بسته شود.
به گزارش عقیق به نقل از ایسنا؛ محمد جواد عطرچیان تصریح کرد: مرز  مهران هیچ مشکلی ندارد و ترددها نیز در آن طبق روال قانونی انجام می گیرد اما با توجه به اینکه بخش زیادی از مسافران برای سفر به عراق این مرز را انتخاب کرده‌اند از روز گذشته تعداد مسافران حاضر در آن به شکل قابل توجهی افزایش یافته و باعث شکل‌گیری صف‌های طولانی شده است.  از این رو و به منظور رفاه حال مسافران بنا شد حرکت خودروها و اتوبوس‌ها به سمت مهران تا اطلاع ثانوی متوقف شود تا میزان  تراکم جمعیت در آن کاهش یابد.

وی با بیان اینکه تا کنون حدود ۴۶ درصد از زائران مرز مهران را برای سفر انتخاب کرده‌اند اظهار کرد: با توجه به امکاناتی که در مرز چزابه و شلمچه طراحی شده از زائران محترم خواسته‌ایم که برای انجام سفری با کمترین دغدغه و در کوتاه ترین زمان به این دو پایانه مرزی مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری درباره برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای بازگشت مسافران نیز گفت: تمام پیش‌بینی ‌های لازم انجام گرفته تا مسافران در کمترین زمان ممکن از پایانه‌های مرزی مشخص شده به کشور بازگردد.

عطرچیان اضافه کرد البته با توجه به اینکه بیش از ۲ میلیون مسافر در طول کمتر از دو هفته از مرز خارج شدند و قصد دارند در چند روز بازگردند قطعا پیش‌بینی حدی از ترافیک خواهد شد اما با توجه به اینکه تمام امکانات موجود در این راستا بسیج شده امیدواریم فرآیند بازگشت نیز مانند مسیر رفت بدون هیچ مشکلی انجام شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین