عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۰۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کربلایی حبیب عبداللهی ؛ جانباز مدافع حرم در گفت و گو با عقیق
این وجود های بابرکت در دوران حیاتشان هم از حرم اهل بیت(ع) دفاع می کنند ، هم از اسلام عزیز و ارزشها و وطن و ناموس ملت های اسلامی. پس از شهادتشان هم باز مایه خیر و برکتند و می بینیم که در جامعه همه اقشار بدون در نظر گرفتن سلیقه و گرایش سیاسی ، برای آن ها احترام ویژه ای قائلند.

عقیق: غرفه عقیق در ایام برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ، میزبان چهره های گوناگون فرهنگی و مذهبی بود.

کربلایی حبیب عبداللهی مداح و جانباز مدافع حرم نیز میهمان غرفه عقیق بود .

وی در گفت و گو با عقیق در خصوص جایگاه شهدای مدافع حرم گفت : سعادتمند کسی است که در حیات و ممات وجودش برای بشریت ، برای دنیا و اعتقادات مثمر ثمر باشد . شهدا ، به خصوص شهدای مدافع حرم کسانی هستند که یقینا زندگی و شهادتشان برای عالم باعث برکت است ، لذا شما می بینید در برهه ای که سلیقه ها از هم فاصله گرفته اند و این فاصله ها باعث ایجاد اختلافات شده ، این وجود های بابرکت در دوران حیاتشان هم از حرم اهل بیت(ع) دفاع می کنند ، هم از اسلام عزیز و ارزشها و وطن و ناموس ملت های اسلامی. پس از شهادتشان هم باز مایه خیر و برکتند و می بینیم که در جامعه همه اقشار بدون در نظر گرفتن سلیقه و گرایش سیاسی ،  برای آن ها احترام ویژه ای قائلند.

کربلایی حبیب عبداللهی  افزود : نکته حائز اهمیت اینجاست که دل ها با این مسیر است و رهبر معظم انقلاب بارها روی این نکته تاکید فرموده اند ، آن چیزی که در جامعه باعث اختلاف و جدایی می شود همین اعمال سلیقه هاست و الا  فقط کافی است جرقه ای بخورد و بهانه ای پیش بیاید تا همراهی و همدلی جامعه را با این مسیر نورانی شاهد باشیم.

نکته دیگری که من بارها شاهد آن بودم این است که وجهه مقاومت در بین عامه جامعه مورد احترام و تکریم است ، اما از سوی خواص و نخبگان بعضا شاهد بی توجهی ها و کوتاهی هایی هستیم.


این جانباز مدافع حرم در پاسخ به این سوال که سرنوشت نبرد فعلی در منطقه را چگونه پیش بینی می کند گفت:  بدون شک ان الباطل کان زهوقا ، در این مسیر آن چه که مسلم است این است که حق پیروز است و باطل از بین رفتی است و همه این اتفاقات زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) است و آن اتفاق زیبا با ظهور ایشان به وقع می پیوندد. این همان سرانجامی است که خدا وعده اش را داده که این مسیر و نعمت های الهی به مستضعفین خواهد رسید و آن ها وارث زمین هستند

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین